موضوعات داغ

رنو داستر و رنو ساندرو آینده را ببینید

عکس مطلب اول
رنو با دو محصول کانسپت به نمایشگاه خودروی سائو پائولو آمده است. خودروی نخست مدل ساندرو RS گرند پریکس کانسپت است که با تغییرات ظاهری زیادی تبدیل به یک هاچ بک اسپرت شده است و مدل دوم نیز نسخه ای از داستر با نام Extreme کانسپت است که ظاهر آن حاکی از افزایش قابلیت های آفرود آن است.

رنو ساندرو گرند پریکس


مدل گرند پریکس مجهز به همان موتور ۲ لیتری ساندرو RS است که البته قدرت ان به 150 اسب بخار افزایش یافته است و اولین محصول اسپرت رنو خواهد بود که در کشور برزیل به فروش می‌رسد. طراحان رنگ مشکی تیره به همراه خطوط طلایی رنگ برای این خودرو در نظر گرفته اند. رنگ طلایی در بخش هایی مانند خطوط روی بدنه، سقف، کالیپرهای ترمز و حاشیه‌ی رینگ‌ها اعمال شده است. نوشته ی بزرگ RS بر روی سقف خودرو نیز کاملا این مدل را متمایز می‌کند. در داخل کابین این مدل از مان تریم بیرونی و صندلی های چرمی با دوخت طلایی استفاده شده است. به گفته ی رنو خودروی به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه در آینده به عنوان یک نسخه‌ی لیمیتد ادیشن عرضه خواهد شد.

رنو داستر اکستریم


خودروی دیگر رنو داستر اکستریم است که از کیت بدنه‌ی پهن تر، تایرهای آج درشت آفرود، سیستم تعلیق با ارتفاع بیشتر، وینچ و چراغ‌های ال ای دی روی سقف بهره مند است. حتی یک اسنورکل نیز برای موتور ۲ لیتری این خودرو تعبیه شده است تا بتواند به راحتی در آب حرکت کند. در دو سمت سپر عقب نیز جاپایی هایی پیش بینی شده است که دسترسی به باربند سقف را آسان تر کنند.
بیشتر قسمت های بدنه ی این خودرو به رنگ خاکستری هستند و در برخی نقاط از رنگ قرمز نیز استفاده شده است. برخلاف مدل گرند پریکس هیچ برنامه ای برای تولید این مدل در برزیل وجود ندارد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/21
فقط خاک بر سر ما که برا مدل ۲۰۰۸ ساندرو صف می کشیم و برای رنو کوئید های سه سیلندر فرمون راست حاضریم با هزینه خودمون فرمونشو سمت چپ کنیم و آماده ایستادن تو صف
خودروسازهای دنیا برا سرمایه گذاری تو کشورها کلی امتیاز میدن و التماس می کنن اما ما برا خریدن محصولات قدیمی اونا وزیر ۷۰ سالمونو میفرستیم فرانسه
1395/8/22
خودرو رو به اشتباه خدرو نوشتین. دمتون گرم که وقتی کسی ایرادتون رو میگیره اهمیت میدین و اصلاح می کنید. این برخوردتون خیلی حرفه ای و متمایز از اغلب سایت های فارسیه. براتون ارزوی موفقیت بیشتر دارم.
1395/9/10
سلام میخواستم بدونم شتاب دنده ای داستر چند ثانیه است؟؟