موضوعات داغ

مشاهده ی بی ام و سری 5 اتاق G30 در خیابان

عکس مطلب اول
اینها نخستین تصاویر از نسل جدید بی ام و سری 5 با کد اتاق G30 هستند. این مدل که تصاویر آن در خیابان شکار شده است مدلی با کد M550i XDrive است که البته کدهای آن در عقب خودرو با یک پوشش پلاستیکی پوشانده شده اند. حتی نوشته‌ی M نیز در قسمت جانبی خودرو پوشانده شده است. رنگ بدنه‌ی این مدل با نام آبی مدیترانه ای شناخته می شود.
این تصاویر در یک پارکینگ گرفته شده است و توسط وبسایت Bimmer Today منتشر شده اند، احتمالا این تصاویر یک مدل پیش تولید از این خودروی سدان لوکس را نشان می‌دهند و دلیل وجود چنین احتمالی نیز قرار داشتن رینگ های معمولی بر روی این خودرو به جای رینگ‌های ۱۹ اینچی خاکستری رنگ ام پاور و همچنین عدم وجود قاب آینه‌ی تیره رنگ در این مدل است.
سایر قسمت های خودرو کاملا دارای پکیج ام اسپرت هستند که شامل اسپویلر جلو، ورودی های هوای بزرگتر، اسپویلر عقب و خروجی های اگزوز مستطیلی شکل می‌شوند.
تصاویری از داخل این خودرو گرفته نشده است اما فرمان چرمی سه شاخه، پدال های تعویض دنده در پشت فرمان و زیرپایی های سفارشی از امکاناتی هستند که باید در داخل این خودرو وجود داشته باشند.
بی ام و M550i Xdrive جدید مجهز به یک موتور 8 سیلندر خورجینی است که دارای دو عدد توربوشارژر بوده و می تواند ۴۶۲ اسب بخار قدرت و 650 نیوتون متر گشتاور تولید کند. این نیرو به هر چهار چرخ خودرو ارسال می‌شود و می تواند خودرو را در عرض ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. مصرف سوخت ترکیبی این مدل نیز معادل 8.9 لیتر است که در حدود 3 دهم لیتر از نسل قبلی خود کم مصرف تر شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/23
یادش بخیر یه زمانی 75 میلیون میدادی بی ام و سری 5 صفر سوار میشدی
زیادم دور نیست با انگشتای دست میشه نشونش داد
الان خریدش برای خیلیا رویا شده