موضوعات داغ

تاریکی شب در کالبد هیوندای توسان

عکس مطلب اول
پس از معرفی موجی از خودروهای تقویت شده توسط هیوندای برای نمایشگاه "سما" و انتظار برای عرضه آنان در بازار، شرکت خودروسازی هیوندای پروژه محصولات تقویت شده‌اش را محدود به یک کیت بدنه اسپرت کرد که می‌توان با پرداخت هزینه‌ای بیشتر برای کراس اوور توسان صاحب آن شد.

هیوندای توسان

بسته‌ای که هیوندای برای تقویت توسان ارائه کرده است، با نام "شب (Night)" شناخته خواهد شد که تنها ویژگی‌های ظاهری این کراس اوور را در بر می‌گیرد و شامل اجزایی همچون رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی، قاب جدید آینه‌ها، سانروف پانوراما، چراغ‌های تغییر یافته و در نهایت رکاب‌های زیر درب‌ها و حاشیه گلگیرها می‌شود که همگی همسو با نامگذاری این بسته (شب) به رنگ مشکی درآمده‌اند. در داخل کابین هم این بسته یک غربیلک فرمان جدید، روکش‌های آلومینیومی پدال و در نهایت چراغ‌های سقفی LED را به همراه داشته است.

هیوندای توسان

این نسخه از هیوندای توسان هم تنها به پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر مجهز خواهد شد که با سود جستن از توربوشارژر می‌تواند نیرویی معادل 175 اسب بخار قدرت و 264 نیوتن متر گشتاور تولید کند که همانند نسخه استاندارد، در طول کلی 4475 میلی متری، عرض 1850 میلی متری، ارتفاع 1645 میلی متری و فاصله بین دو محور 2670 میلی متری ساخته شده است.

هیوندای توسان

برای انتقال نیروی تولیدی این پیشرانه هم مشتریان می‌توانند با پرداخت هزینه 26 هزار و 795 دلاری، صاحب مدل محور جلو محرک با جعبه دنده‌ای 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه شوند، در حالی که با پرداخت قیمت 28 هزار و 195 دلاری می‌توان با حفظ جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک، یک سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک به هیوندای توسان اضافه کرد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/25
ماشاءالله این مدل جدیدش که رکورد قیمت رو تو ایران شکسته، مدل 2017 فولش 195 میلیون قیمت گذاشتن تو بازار، خوب لامصب الان 10 تومن دیگه روش بزاری میتونی یه سانتافه 2016 تقریبا صفر بخری
1395/8/26
ولی خودمونیما ، با اینکه تو طراحیش از بقیه ماشینا الگو گرفته اما خدایی این نسلش خیلی بهتر و زیباتر شده ، یه مقدار ابهت پیدا کرده و از اون حالت ذلالت و بدبختی ای که طراحی نسل قبلی داشت فاصله گرفته ، انگار یه کلاس اومده بالاتر!