موضوعات داغ

پروژه کلیو RS16 کانسپت متوقف شد

عکس مطلب اول
خردادماه امسال بود که شرکت خودروسازی رنو با قرار دادن پیشرانه 2 لیتری رنو مگان RS بر روی هاچ بک رنو کلیو، از یک خودروی مفهومی تحت عنوان کیلو RS16 رونمایی کرد و این خودرو را در نمایشگاه سرعت "GoodWood" هم به نمایش درآورد، تا اینکه اخیرا در رابطه با این خودروی کانسپت، رنو رسما اعلام کرد پروژه آن را متوقف کرده است.
خوب است بدانید که شرکت خودروسازی رنو موتور 2 لیتری مگان RS را بر روی این ماشین سوار کرده تا به جای 250 اسب بخار قدرت، حداکثر 275 اسب بخار قدرت را در کنار گشتاور 360 نیوتن متری به این خودرو تقدیم کرده باشد که برای حمایت بیشتر از آن، رینگ‌هایی 19 اینچی آلیاژی اسپرت را در آخرین مرحله از انتقال قدرت، یعنی بر روی چرخ ها نصب کرده است. جعبه دنده بکار رفته در این محصول هم طبق گفته‌ها 6 سرعته دستی عنوان شده است.
طراحی ظاهری خودرو را هم می‌توان همسو با سیاست‌های رنو برای تولید خودرویی اسپرت از برند کلیو با کد RS دانست که مهم‌ترین تغییرات آن نسبت به مدل استاندارد شامل چراغ‌های پیشانی LED با گرافیکی تازه، مه شکن‌های سه قلوی بسیار زیبا در دو طرف سپر، استفاده از فاسیا و جلوپنجره مشکی رنگ در قسمت جلو و همچنین نصب یک اسپویلر بزرگ در انتهای سقف، نصب دیفیوزر فیبرکربنی در زیر سپر عقب و همچنین بیرون آوردن خروجی‌های اگزوز تیتانیومی از این دیفیوزر می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد