موضوعات داغ

تصاویر لو رفته از MG ZS نشان از چهره ای آشنا دارد!

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی MG یک برند بریتانیایی به شمار می‌رفت و برای تک تک محصولاتش یک طراحی کاملا اختصاصی در نظر می‌گرفت، اما پس از خریداری سهام این شرکت توسط سایک موتورز چین روند پیشرفت ام جی حتی سرعت گرفته و این خودروساز با نگاه جهانی بیشتری بر روی طراحی محصولات خود تمرکز کرد.
این موضوع را در آخرین تصاویر لو رفته از مکمل MG ZS می‌توان فهمید که نتیجه‌ی کار خوب و چشم نواز از آب درآمده است به طوری که نمای آن را می‌توان با یکی از موفق‌ترین خودروهای این کلاس یعنی مزدا CX-5 مقایسه کرد.

ام جی ZS

پیش از این گفته بودیم که براساس اطلاعات بدست آمده از محصول جدید MG که اغلب به صورت شایعه وار میان رسانه‌ها ردوبدل می‌شود، گفته شده این کراس اوور از نیمه اول سال 2017 میلادی در بازار چین عرضه می‌شود و از اواخر سال 2017 میلادی هم وارد بازار بریتانیا خواهد شد که قیمت مورد انتظار برای آن چیزی حدود 80 هزار الی 120 هزار یوان تعیین شده است.

ام جی ZS

بخش مولد قدرتی هم درست یا غلط، به سه نوع پیشرانه مختلف مجهز خواهد شد که فعلا دوتای آنان اعلام شده و شامل یک موتور 1.5 لیتری 130 اسب بخاری در کنار یک موتور 1 لیتری سه سیلندر 120 اسب بخاری می‌شود که برای تایید آنان باید تا معرفی رسمی MG ZS تا ماه آینده میلادی صبر کرد. در این بین به صورت کاملا شایعه وار، اشاره‌ای هم به پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر MG GS شده است که می‌تواند نیرویی 164 اسب بخاری تولید کند.

نظرات کاربران

15 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/27
جلو پنجره هم که خوده محصولات فیات
1395/8/27
بسیار جای تاسف دارد که سایت "خودرو بانک" بدون ذکر ماخذ و یا حتی نامی از نویسنده ، خبری کذب را منتشر می کند و از انتقال فن آوری ( دفتر طراحی و مهندسی MG ) به چین خبر می دهد و تلویحی به برچیده شدن تاسیسات و دفتر و کارخانه MG در بریتانیا خبر میدهد در صورتیکه در خبری که چندی پیش منتشر شد ، اشاره شد که فقط خط مونتاژ MG3 با 25 کارگر برچیده شده و دفتر طراحی و مهندسی MG با 300 مهندس و طراح و با سرمایه گذاری بیش از پیش به کار خود در لانگ بریج بیرمنگام ، ادامه می دهد :
SAIC will continue to design and engineer MG cars in Longbridge. Earlier this year the company announced it would invest 1.2 million pounds to install a fifth engine test facility among other improvements to the development center. MG said SAIC plans shift more design and engineering functions to Longbridge in the longer term. The center employees 300 design and engineering staff, the company said.
http://europe.autonews.com/article/20160923/ANE/160929905/mg-will-stop-uk-production
1395/8/27
خخخخخخخخخ
1395/8/27
شربت اکسپکتورانت (خلط آور) استفاده نمایید ، چیزی که در گلویتان است را بر طرف میکنه !
1395/8/27
دفتر MG در بریتانیاست و برندی بریتانیایی است ..
تصاویر بیشتر ZS :
http://indianautosblog.com/2016/11/mg-zs-compact-suv-ready-china-248043
1395/8/27
شما برو لندن کل شهرو زیرو رو کنی یه دونه MG هم پیدا نمیکنی چطوری انگلیسیه که خود انگلیسیا قبولش ندارن؟؟؟؟؟
1395/8/29
دقیقا کجاهای لندن را گشتی ؟؟ بگو ما اونجا ها وقت نزاریم !!!
شما برو لندن بعد تخیل بکن در مورد ترکیب خودروها..
این چند تا لینک را برایت می گذارم تا در مورد MG و جایگاهش نزد مردم انگلستان بیشتر بدونی :
http://www.aparat.com/v/oNHz9
http://www.aparat.com/v/pY5qm
http://www.aparat.com/v/ujdZ4
http://www.aparat.com/v/zObG3
در ضمن اینقدر تابلو با اسامی مختلف ، کامنت نذار Nader جان..!!
1395/8/27
اقا الان باز ی سری بچه میان میگن ام جی اصل انگلیسه اقا انگلیسیه اصن فضاییه فقط بیخیال
1395/8/27
تغییر سبک طراحی ظاهری بعضا روند آشنایی در اکثر خودروسازها هست ، مثلا راو ۴ نیو که کاملا با طرح قبلی ام جی جی اس همخوانی داره یا رنو فلوئنس ۲۰۱۳ که کاملا تقلیدی از طرح ام جی میتون یاد کرد ، به هر حال من خودم از این طرح رایج خوشم نیومد و خیلی تکراری شده .
اینجا جا داره که از خودروبانک عزیز تشکر کنم و از مهربد عزیز هم بخوام اینقدر با عجله پست نذاره
1395/8/27
راو 4 کپی از روی جی اس ? فلوئنس کپی ام جی 6 ? تویوتا اوالوم یادت رفت بگی کپی از ام جی جی تی ! چی ساختی از ام جی واسه خودت ! واسه ام جی 3 چیزی پیدا نکردی ? خودرو چینی که هیچجا اجازه ورود نداره یه تست معتبر ایمنی ازش نیست ایرانی هارو موش ازمایشگاهی فرض کرده و از فضای بسته بازار داره سواستفاده می کنه برای فروش ,راه دوری نمی رم هروقت ام جی تونست توی مناطق آزاد یک خودرو تاکید می کنم ! یک دستگاه خودرو بفروشه اون موقع می تونه ادعای رقابت کنه .
1395/8/29
نادر خان ، اگر اطلاعات خودرویی شما تا این حد پائینه ، چه اصراری به خودگویی داری تا مورد تمسخر قرار بگیری ، خیلی از برندها تو منطقه آزاد نیستند از جمله ولوو ، آلفا رمئو حتما نمیدونی چرا ؟ چون هر سه برند ام جی ، ولوو و آلفا رمئو دارای نمایندگی رسمی در ایران هستند و هر گونه واردات به کشور بدون اخذ مجوز از شرکتهای مربوطه در قالب فروش عمومی ممنوعه .
در ضمن اعتبار برند ام جی رو میتونی در موتور ترند ، جی دی پاور ، اتواکسپرس ، اتوکار ، تاپ گیر و یوروانکپ ببینی .
درباره شباهت طراحی بصری هم کافیه به زمان عرضه محصولات و شکلشون توجه کنی ، اینقدر لجاجت نکن و بزرگ شو .
اگر از این برند هم بدت میاد ، خوب چرا به پست هاش توجه میکنی ؟ مگر اینکه کلا هدفی را دنبال میکنی که کاملا در اشتباهی و باعث ارایه اطلاعات از سوی ام جی دوستان میشی و چون تو اطلاعات نداری ، شکست خورده میشی
1395/8/27
یه کپی برداری ناشیانه و زشت!
واقعا متأسفم که این سایت متن نوشته شده رو به خاطر حرف ۲ تا بچه متعصب عوض میکنه!
ام جی در حال حاظر یک برند چینی محسوب میشه و تمام قطعات، مراحل ساخت و مونتاژ ام جی چینی هستش با همون کیفیت چینی.
http://chinaautoweb.com/chinese-brands/
1395/8/27
مرغ یک پا دارد ! آره ام جی دوستا ام جی انگلیسیه همش و تمام خبرگذاری ها و اخبار غیر از این دروغه ! خسته نشدید از اینهمه توهم ? بس کنید دیگه اینقدر این خودروی چینی بی کیفیت تبلیغ دروغ نکنید .
1395/8/27
تو چی خسته نشدی از اینکه در تمام صفحات مربوط به MG این مهملات را از خودت و بدون ماخذ و منبع می بافی؟؟؟
حالا خوبه آمارتو در آوردن که چند تا نظر در مورد ام جی گذاشتی و کلا فقط در مورد همین خودرو نظر میزاری و سعی در تخریب و انهم با حرف های بچگانه و استدلال های بی پایه و ابتدایی داری!!!
خدا شفا بده
1395/8/27
با سپاس از درج صادقانه دیدگاه ها و در نظر گرفتن وافعیات مستند ، بسیار تحت تاثیر روش و اخلاق حرفه ای سر دبیر و نویسنده پایگاه "خودرو بانک" قرار گرفتم .
برقرار باشید