موضوعات داغ

جنسیس G80 توربوشارژر مدل اسپرت رونمایی شد

عکس مطلب اول
هیوندای پس از انکه از نسخه ی تویین توربوی مدل G80 جنسیس اسپرت در کشور کره رونمایی کرد این خودرو را برای نمایش به نمایشگاه خودروی لس آنجلس نیز آورده است.
این مدل از لحاض قدرت مابین مدل تنفس طبیعی ۳.۸ لیتری 311 اسب بخاری و مدل V8 پنج لیتری 420 اسب بخاری قرار می‌گیرد. مدل ۲۰۱۸ جنسیس G80 با موتور جدید 3.3 لیتری V6 هیوندای مجهز به دو عدد توربوشارژر به بازار خواهد آمد.
این موتور می‌تواند 365 اسب بخار قدرت را در دور موتور ۶ هزار دور بر دقیقه و 509 نیوتون متر گشتاور را در دور موتور ۱۳۰۰ تا 4500 دور بر دقیقه در اختیار راننده قرار دهد. این موتور به نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی گیربکس 8 سرعته‌ی خودکار نصب خواهد شد که در مدل های دیگر G80 نیز مورد استفاده قرار گرفته است. اطلاعاتی که ذکر آن‌ها رفت تنها جزئیات فنی هستند که جنسیس در مورد این خودرو منتشر کرده است.
اما برای همخوانی عملکرد این خودرو با نام اسپرت آن، جنسیس به سیستم تعلیق ارتقا یافته ای مجهز شده است که به سیستم جذب ضربات دائمی و متوالی مجهز هستند. همچنین قطر دیسک ترمزهای خنک شونده ی عقب نیز افزایش پیدا کرده است. رینگ‌های اسپرت این خودرو نیز دارای قطر 19 اینچی هستند.

جنسیس اسپرت توربو


جنسیس همچنین این مدل را با یکسری تغییرات ظاهری در بیرون و داخل خودرو به نمایش گذاشته است که شامل تریم خارجی تیره رنگ براق، جلو پنجره‌ی کرومی تیره و قسمت عقب اسپرت می‌شوند. ضمنا ۲ نوع رنگ ویزه نیز برای جنسیس G80 3.3T قابل سفارش خواهد بود که با نام‌های پولار آیس و قرمز Sevilla شناخته می‌شوند. در کنار این دو رنگ جدید رنگ‌های قبلی سفید کازابلانکا، مشکی کاسپین و خاکستری هیمالیایی نیز قابل انتخاب هستند.

جنسیس اسپرت توربو


در داخل کابین خودرو استفاده از پدال‌های اسپرت، غربیلک فرمان ضخیم و صندلی‌های اسپرت به چشم می‌خورد. این صندلی ها را می‌توان با چرم مشکی یا خاکستری و همراه با دوخت به رنگ متضاد سفارش داد. برای پوشش سقف خودرو نیز امکان سفارش پارچه‌ی جیر وجود دارد. تریم داخلی خودرو نیز دارای طرح فیبر کربن است که آن را کاملا از مدل عادی G80 متمایز می‌کند.
سیستم مالتی مدیا در این خودرو با Apple CarPlay و Android Auto سازگار است و به شارژر بی سیم نیز مجهز شده است.
بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که جنسیس مدل‌های 3.8 لیتری و 5 لیتری را نیز با تغییرات اندکی در بخش طراحی سپرها و جلو پنجره و رینگ‌های جدید به بازار خواهد فرستاد. همچنین برای تریم داخلی آنها نیز امکان سفارش تریم آلومینیومی و یا طرح چوب مات وجود خواهد داشت. همچنین از سال ۲۰۱۸ امکان سفارش مدل G80 به صورت دیفرانسیل عقب و یا چهار چرخ محرک وجود خواهد داشت. پیش بینی می‌شود که این خودرو از بهار سال ۲۰۱۷ وارد شور روم‌های امریکا و کانادا شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/28
جدا قابل تحسینه
1395/8/29
انتقال دانش فنی یعنی همین! خودشان واقعا تلاش و ایده دارن ولی از ابر خودروسازی هم کمک میگیرند... آفرین به کره واین همه پیشرفت ولی ما... :-?