موضوعات داغ

بی ام و سری ۵ خود را به صورت آنلاین بسازید

عکس مطلب اول
بی ام و به تازگی از پیکربندی آنلاین برای نسل جدید سری ۵ با نام G30 رونمایی کرد. امکان اعمال تغییرات و انتخاب خودرو در حال حاضر بر روی وبسایت آلمانی این خودروساز وجود دارد.
این تنظیمات جامع به شما این امکان را می‌دهد تا بی ام و سری پنج مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را با موتور دلخواه خود انتخاب کنید. سپس می‌توانید رنگ خودرو، تریم داخلی، تیپ و تودوزی خودرو را نیز انتخاب کنید. ضمنا برای این خودرو امکان انتخاب ۲۲ نوع رینگ نیز وجود دارد.

بی ام و سری ۵

در داخل کابین می‌توانید چرم‌های مختلف را روی خودرو اعمال کرده و به صورت 360 درجه داخل خودرو را نظاره کنید. همچنین رنگ طرح چوب کابین نیز قابل تغییر است.
از زمان عرضه‌ی سری ۵ جدید، این خودرو با 4 موتور که همگی توربوشارژر دار هستند قابل سفارش است موتورهای این خودرو شامل یک نمونه ی ۲ لیتری با 248 اسب بخار قدرت، مدل 1 لیتری شش سیلندر خطی با 335 اسب بخار قدرت و البته دو موتور دیزلی ۲ و 3 لیتری هستند.
دو مدل دیگر نیز به زودی به مدل های سری ۵ جدید اضافه خواهند شد که یکی مدل 530e پلاگین هیبرید است و دیگری نیز مدل M550i xDrive است که به یک موتور ۴.۴ لیتری V8 دو توربو مجهز است که می‌تواند 455 اسب بخار قدرت تولید کند و شتاب آن از مدل فعلی M5 نیز بهتر است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/5
سايپا مطمئن
1395/9/5
لطفا آدرس سایت هم بزارید
1395/9/5
ای خدا کی میشه ما ب ام و خودمونو بسازیم....
1395/9/5
ادرس سایتش چی هست؟؟