موضوعات داغ

مدل‌های فراری در نمایشگاه خودروی گوانگجو

عکس مطلب اول
فراری حضوری نسبتا مناسب در نمایشگاه خودروی گوانگجو ۲۰۱۶ داشت و تقریبا تمامی مدل های جدید خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته بود. مدل های فراری بر خلاف سنت دیرینه ی این کمپانی دیگر کمک کم دارند به موتورهای توربوشارژر دار مجهز می شوند و امروزه دیگر بیشتر مدل های این خودروساز دارای موتورهای توربوشارژر دار هستند.

فراری ۴۸۸ اسپایدر

نخستین مدل به نمایش در آمده مدل ۴88 بود که به عنوان جانشین 458 معرفی شده است. این مدل مجهز به موتور 3.9 لیتری هشت سیلندر توربوشارژر دار است که می‌تاند 661 اسب بخار قدرت و 760 نیوتون متر گشتاور تولید کند. شتاب صفر تا صد و صفر تا دویست کیلومتر این مدل به ترتیب معادل ۳ و 8.3 ثانیه هستد و حداکثر سرعت آن نیز 330 کیلومتر بر ساعت است. در این نمایشگاه یک مدل از 488 به رنگ قرمز و یک مدل 488 اسپایدر به رنگ زرد نیز به نمایش گذاشته شده بود.

فراری لوسو توربو

خودروی دیگر مدل GTC Lusso T است. این مدل مدتی است به عنوان جانشین مدل FF وارد بازار شده است که البته در قوای فنی خود مجهز به موتور 6 لیتری 12 سیلندر تنفس طبیعی بود اما فراری به طور همزمان در نمایشگاه خودروی لس آنجلس و گوانگجو اقدام به رونمایی از نسخه‌ی هشت سیلندر توربوشارژر دار این مدل نیز کرد. این مدل علیرغم داشتن پیشرانه ای مشترک با مدل 488 اما از قدرت کمتری برخوردار است و قدرت تولیدی آن 601 اسب بخار است. شتاب صفر تا صد کیلومتر این مدل 3.5 ثانیه و حداکثر سرعت آن 320 کیلومتر بر ساعت است.

فراری کالیفرنیا T

آخرین مدل فراری نیز مدل کالیفرنیا T است که این مدل نیز جانشین توربوشارژر شده ی مدل کالیفرنیای قبلی است. این مدل نیز از همان موتور ۳.۹ لیتری هشت سیلندر استفاده می کند که قدرت تولیدی آن 560 اسب بخار و گشتاور آن 755 نیوتون متر است. شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت این مدل 3.6 ثانیه و 315 کیلومتر بر ساعت هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد