موضوعات داغ

اطلاعیه‌ی برگزاری پنجمین گردهمایی کلوپ ام جی

عکس مطلب اول
کلوپ ام جی ایران به عنوان یکی از قدیمی ترین و فعال ترین کلوپ های کشورمان به زودی گردهمایی پنجم خودروهای ام جی را تحت عنوان پنجمین میتینگ بزرگ ایرانیان ام جی کلاب برگزار خواهد کرد.
کمپانی ام جی به عنوان یکی از تولید کنندگان قدیمی خودرو در کشور بریتانیا از قدیم در کشورمان حضور داشته و محصولاتی از این شرکت تا پیش از انقلاب اسلامی به بازار کشورمان وارد شده بودند که امروزه در زمره ی خودروهای کلاسیک قرار دارند. اما پس از چندین دهه وقفه، ام جی چند سالی است که دوباره به بازار خودروی کشورمان باز گشته و البته موفقیت مناسبی را نیز تجربه کرده است.
اما در همین راستا کلوپ ام جی ایران پنجمین میتینگ ام جی را در روز جمعه 19 آذر ماه ساعت ۱۱ صبح در محل میدان کاج سرو شرقی روبروی بیمارستان پارسیان در کافه رستوران داژو برگزار خواهد کرد.

نظرات کاربران

13 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/13
درود بر ام جی سواران و کلوپ خوب ام جی با اون همه پشتکار و حمایتش از ام جی سواران در مقابل ضعف خدمات مدیاموتورز . بچه ها از نریمان عزیز باخبر شدم که مدیران کلوپ ام جی ایران با همکاری کلوپ ام جی استرالیا و انگلیس ، طرح راه ابریشم ام جی از بانکوک تا پاریس را برنامه ریزی کردند که در این طرح با سرمایه گذاری ام جی در تایلند و چین و اروپا ، از مسیر بانکوک وارد چین و ترکمنستان ، ایران ، ترکیه ، اسپانیا ، فرانسه میشوند . البته اجازه گرفتم که این را پخش کنم .

امیدوارم داعشیهای ام جی ستیز عملیات تروریستی انجام ندن
1395/9/13
بهتره که اطلاع رسانی دقیق تر انجام بشه نه با دروغ ! برنامه تور ام جی مربوط به خودروهای تولید ام جی قبل از برشکستگی ام جی و واگذاری اون به چین هست و محصولات انگلیسی اجازه حضور دارن نه تولید چین لطفا کامل بیان کنید محصولات چینی و بی کیفیت امروزی که فقط از اسم برند استفاده می کنن با محصولات قدیم ام جی جمع نبندید چون اجازه ورود به خاک اتحادیه اروپا ندارن ! همچین نوشتی که اجازه گرفتی انگار خبر در مورد چی داری می گی ,اگه 4 تا مجله یا سایت دنبال کنی این اخبارو همیشه می بینی ولی بازم سواله که دقیقا برای اعلام این تور از کی اجازه گرفتی ????
1395/9/13
آقایون متعصب چینی سوار فقط قبل از سفر مطمئن بشو بهت اجازه بدن وارد اسپانیا و فرانسه بشی چون ام جی اجازه واردات به کشورهای اروپایی حوزه شینگن رو ندارد که البته شامل حال همه خودروهای چینی هستش!
نری پشت در بمونی...
1395/9/14
حميدجاندرست حدس زده بودي، داعشي اونم از نوع عقده اي البته تعداد انگشت شمار :))))
استاد جعل اخبار، ساعتي هم هم به حرص و عصابنيتشون اضافه ميشه
1395/9/14
میگم آقا نادر اصلا فکر نمیکنیم که با اسم امیر هم مطلب گذاشتی ، ولی خیلی چیز میدونی ها کلک ، عین نادر بروسلی که فکر میکنه خیلی کونگفو بلده الان تو تیمارستانه .
آخه عقل کل ، شهر هرته دیگه ، طرف بانام یه برند مطرح داره تو چین مونتاژ میکنه اونم بی کیفیت و بعد داره به سرزمین همون برند یعنی انگلیس ( سختگیرانه ترین کشور اروپایی ) صادر میکنه . یعنی شما ها در حد اکابر هم اطلاعات ندارید .
1395/9/15
باز این یارو مجوریه با حرف های احمقانه و عقده هاش اومد
بچه جون این برنامه مال کلاب ام جی انگلستانه.. شما سواد داشته باشی
1395/9/15
این یک عکس از صفحه رسمی اینستاگرام ام جی انگلستان است که مربوط به گردهم آیی (MG LIVE) دوسال پیش کلاب ام جی بریتانیاست البته با اجازه استاد نادر (استاد تاریخچه خودروسازی) و قبل از جداسازی مدل های پس و پیش فروش سهام MG به سایک است و اگر نه اون MG3 و MG6 ها بعد از فرمایش استاد ، دیگر در هیچ برنامه ای کنار هم دیده نشدند و البته MG های جدید که در بریتانیا به فروش رسیده اند ، زین پس برای رفتن به هر سرزمینی و گذر از مناطق اروپایی شن گن ، فقط میتوانند از راه دریا از بریتانیا خارج شوند و حق پا گذاشتن در هیچ کشور پیشرفته ی اروپایی را ندارند و اگر هم خودروی ام جی در اروپا (بجز انگلستان) دیده شود ، مطابق فرمایشات نادر خان (فصل الخطاب ) ، چهار چرخ پنچر شده و راننده آن باید باقی مسیر را با خودروی باکیفیتی مانند میتسوبیشی ، بپیماید ...
https://www.instagram.com/p/BGlVRaMDD7D/?taken-by=mg.uk.cars
1395/9/16
هاها اجازه گرفتی خبر گردهمایی بدی احساس کردی خیلی ادم مهمی هستی همچین حرف می زنی انگار مخفیانه انجام میشه و تو جزو نیروهای ویژه بودی که با خبر شدی بابا جم کنید این اشغال چینی دیگه چیه اینقدر شلوغش می کنید چیزی که صاحبان ام جی دیدم همه ادم های تازه به دوران رسیده بودن که فکر می کردن خیلی خاص هستن ولی در اصل نه چیزی از خودرو می فهمیدن نه برند ام جی این ماشین تو کل دنیا شاید 3 4 تا کشور اجازه ورود داشته باشه ما شدیم موش ازمایشگاهی چینیا که خودرو های بدون تستشون و روی ما ازمایش کنن
1395/9/16
همین که نوشتی انگلیس سخت گیرانه ترین کشور اروپا نشون می ده نه عقل درست حسابی داری نه سواد کافی ,البته همین که رفتی و ام جی خریدی خودش نشون دهنده سطح شعور پائینت هست ولی حالا نگفتی این خبر با ارزش با اجازه کی پخش کردی ? خوش بحالت اینقدر مهم هستی که اجازه داشتی در بالاترین سطح اطلاعات ام جی نفوذ داشته باشی ! جم کن این توهماتتو ! برو چینیتو سوار شو و نشون بده که کاملا جهان سومی هستی .
1395/9/13
خودروی ام جی دیگه به هیچ وجهه در انگلستان تولید نمیشود! در کارخانه شو رو تخته کردن، بعید میدونم خبر شو نشنیده باشین.
در ضمن با وجود تولید ام جی ۳۶۰ در تبریز با قطعات وارداتی از چین و قیمت ارزان، دیگه ام جی های موجود رو نصف قیمت هم نمیخرن، سریعتر ردش کنین بره به جای دورهمی!!
1395/9/14
همون رور٣٦٠ كه پلتفرم ام جي جي تي هم هست رو تحت نظارت ام جي انگليس هست،ويديوش رو ببين حتما
اون خبر هم كه گفتي هم يه چندبارديگه وقت گران قيمتتون رو بزاريد و بخونيد همه چي حل ميشه
در مورد نماينده انحصاري چيزي ميدوني؟
1395/9/14
عزیزم میتونی تو google earth این عبارت جستجو کنی تا ببینی درش تخته شده یا نه ؟
MG MOTOR longbridge
1395/9/14
دوست عزیز ROEWE هم بیس تکنولوژیش همان ROVER انگلیسه و roewe 550 روی پلتفرم rover 75 ساخته شده .تو نمایشگاه گوانگجو گه متاسفانه خودرو بانک خیلی ضعیف پوشش داد کانسپت VERSION-R رووو بهترین کانسپت شناخته شده ..اینم لینکش
http://www.saicmotor.com/english/latest_news/roewe/41319.shtml