موضوعات داغ

چند سوال در مورد هوندا سیویک Si مدل 2017

عکس مطلب اول
نسخه پروتوتایپ هوندا سیویک Si مدل 2017 حدودا سه هفته پیش در نمایشگاه بین المللی لس آنجلس 2016 رونمایی شد تا در ماه‌های آینده میلادی مراحل توسعه آن تکامل پیدا کرده و به بازار عرضه شود. حال در این مقاله می‌خواهیم مختصر به یکسری سوالات و شبهات پیرامون این اتومبیل بپردازیم.

هوندا سیویک Si

1- نسخه پروتوتایپ به صورت کوپه معرفی شده است، اما...
در جریان نمایشگاه لس آنجلس، کمپانی خودروسازی هوندا تنها از هوندا سیویک Si کوپه رونمایی کرد، ولی خوب است بدانید که خوشبختانه هوندا سیویک Si در قالب یک خودروی سدان اسپرت هم تولید می‌شود که از سال 2007 میلادی شاهد ورود این سگمنت به هوندا سیویک Si بودیم.

هوندا سیویک Si

2- چرا هوندا سیویک Si هاچ بک ندارد؟
درست است که نسل‌های اولیه هوندا سیویک Si هاچ بک داشتند، ولی از یک برهه زمانی به بعد دیگر نسخه هاچ بک از هوندا سیویک Si عرضه نشد، ولی در عوض کمپانی خودروسازی هوندا برای کسانی که علاقه به داشتن یک خودروی هاچ بک از برند "سیویک" دارند، مدل "سیویک تایپ-R" را آماده کرده است که در حال حاضر به عنوان یکی از سریع‌ترین خودروهای هاچ بک محور جلو به شمار می‌رود.

هوندا سیویک Si

3- هوندا سیویک Si در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود
بد نیست بدانید که شرکت خودروسازی هوندا برای "سیویک Si"، رنگ قرمز مرواریدی را تبدیل به یک امضا کرده است، پس تنها یک گزینه برای سفارش هوندا سیویک Si (البته مدل کوپه) خواهید داشت و آن هم رنگ قرمز مرواریدی است.

هوندا سیویک Si

4- آیا واقعا پیشرانه هوندا سیویک Si چهار سیلندر توربوشارژر است؟
به خاطر پروتوتایپ بودن هوندا سیویک Si، این موضوع همچنان مطرح است که چه پیشرانه‌ای بر روی هوندا سیویک Si مورد استفاده قرار می‌گیرد، ولی احتمالات بر این مبنا هستند که هوندا برای تامین قدرت مورد نیاز این اتومبیل به سراغ پیشرانه‌ای چهار سیلندر توربوشارژر 1.5 لیتری رفته است که با سود جستن از سیستم تزریق مستقیم سوخت، می‌تواند قدرتی حدودا 205 اسب بخاری تولید و از طریق جعبه دنده‌ای 6 سرعته دستی به خروجی منتقل کند.

هوندا سیویک Si

5- هوندا سیویک Si از قطعات HFP سود می‌برد؟
بله، هوندا برای سیستم ترمز، لاستیک و رینگ‌های سیویک Si از قطعات HFP استفاده کرده است. در واقع HFP مخفف کلمات "هوندا فکتوری پرفورمنس" است که به تولید قطعات اسپرت و خاص برای اتومبیل‌های مسابقه‌ای و یا نسخه‌های ویژه تقویت شده می‌پردازد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/15
خدایا عدالتت کو
1395/9/15
دوستان آیا این مدل از هوندا وارد کشور میتونه بشه؟؟ بنظرم زیر200تومن خودریی فوق العاده است. گرچه نمیدونم چرا همیشه نسخه های ضعیف هر خودرو وارد کشور میشه! انگار دوس ندارند موتور قوی ملت سوار شند.
1395/9/16
اگر موتور قوی رو به ایرانی ها بدن پلیس بیچاره با ماکسیما و مگان که هیچ با جت جنگی هم نمیتونه ملت رو اعمال قانون کنه
همون بهتر که موتور ضعیف به ایرانی ها میدن
الان با این سمند زوار در رفته مردم 200 کیلومتر رو میرن چه برسه به ماشین با موتور قوی که دیگه بوگاتی ویرون رو هم سوسک میکنن
1395/9/15
لایک واقعا
1395/9/16
قرار بود گلرنگ فامیلی اردیبهشت ۹۵ وارد کنه چی شد ???منصرف شدن
1395/9/16
همیشه عاشق سیویک بودم و هستم
امیدوارم یک روزی بالاخره این ماشین بخرم