موضوعات داغ

لکسوس IS با تم LED هم آمد + فیلم

عکس مطلب اول
چند هفته پیش در جریان نمایشگاه بین المللی لس آنجلس 2016 بود که کمپانی خودروسازی لکسوس برای تبلیغ و نمایش مجدد سدان IS از یک تم متفاوت استفاده کرد که باعث ایجاد یکسری تغییرات در طراحی کلی خودرو، چه در داخل کابین و چه در خارج آن شده بود. این تم الهام گرفته شده از سس تند (فلفل) "سریراچا" بود که در سطح جهانی و در کشور ژاپن بسیار معروف بوده و توسط شرکت مواد غذایی "هوی فونگ" تولید می‌شود که لکسوس یک رنگ نارنجی نزدیک به سس‌های تند "سریراچا" را بر روی بدنه لکسوس IS نقاشی کرده بود و برخی قسمت‌های آن را هم به رنگ سبز (همرنگ با درب بطری سس) درآورده بود.
حال بار دیگر سروکله لکسوس IS پیدا شده است، ولی این بار به جای داشتن یک بدنه نارنجی رنگ الگوبرداری شده از سس‌های تند "سریراچا"، بر روی بدنه خود به چندین هزار LED روشنایی مجهز شده است که برای آشنایی بهتر با آن می‌توانید فیلم تهیه شده توسط گروه خودروبانک را در انتهای مقاله مشاهده کنید.
اگر به طور دقیق‌تر به موضوع بپردازیم، می‌توان گفت که لکسوس IS برای هنرنمایی در موزیک ویدیو جدید "دوا لیپا (Dua Lipa)" دعوت شده است که بر روی بدنه آن حدودا 41 هزار و 999 چراغ روشنایی LED قابل برنامه ریزی کار شده است تا در نهایت چیزی که انتظارش می‌رفت از آب درآید.
جهت اطلاعتان هم باید عرض کنیم که خانم "دوا لیپا" خواننده 21 ساله (متولد 22 اوت 1995 میلادی) انگلستانی است که فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 2015 میلادی و در سبک "پاپ" و "R&B" آغاز کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد