موضوعات داغ

لئوناردو دیکاپریو سفیر برند BYD شد!

عکس مطلب اول
به تازگی بازیگر معروف هالیوود، لئوناردو دیکاپریو که فعالیت های محیط زیستی زیادی انجام می دهد، سفیر برند BYD شده است. دیکاپریو گفته که دنیا متوجه شده که استفاده از خودروهایی با سوخت فسیلی برای زمین مضر هستند و به همین دلیل سفیر برند BYD برای تولید خودروی های برقی و فعالیت های این شرکت در این زمینه شد.
شرکت BYD چین اعلام کرده که دیکاپریو قرار است در سال 2017 محصولات برقی این شرکت را معرفی کند. البته لئوناردو دیکاپریو در سال گذشته خودروهای برقی را در چین و به صورت متمرکز در شهر پکن و مسابقات فرمول E تبلیغ کرده بود و حامی این نوع خودروها شده بود.
خودروهای برقی در چین به سرعت در حال رشد هستند و در حال حاضر این کشور بزرگ ترین بازار این نوع خودروها نیز می باشد و حتی در شهر شانگهای به دلیل آلودگی زیاد، موتورسیکلت های با سوخت فسیلی ممنوع شده است و در مقابل تسهیلاتی برای اسکوترهای برقی در نظر گرفته شده است.
کشور چین این روزها سعی دارد مردم خود را برای استفاده از وسیله های برقی ترغیب کند و برای این منظور تا 13 هزار دلار نیز تسهیلات می دهد. حال دیکاپریو قصد دارد به این جریان کمک کند و می گوید که بسیار خوشحال است که برای بیشتر کردن تعداد این نوع خودروها در خیابان های چین کمک کند.
جالب است که دیکاپریو در این راستا استفاده از هواپیماهای جت شخصی را مورد انتقاد قرار داده و در سال 2011 یک تسلا رودستر که خودرویی تمام برقی است را خریداری کرده است.
بی وای دی نیز در تولید خودروهای برقی فعالیت گسترده ای دارد و بین ژانویه و اکتبر سال جاری، بیش از 84 هزار دستگاه خودروی برقی فروخته است که این شرکت را تبدیل به بزرگ ترین تولید کننده خودروی برقی در جهان کرده است و جالب است که بدانید تسلا با 58 هزار دستگاه در مقام دوم قرار دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد