موضوعات داغ

نسخه‌ای ویژه از فراری F12 برلینتا معرفی شد

عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی فراری که در این چند سال اخیر نسخه‌های ویژه متعددی از محصولات خود معرفی کرده است و اخیرا هم برای سالگرد 50 سالگی فعالیت خود در ژاپن به طراحی و معرفی فراری J50 پرداخته بود، بار دیگر با یک خودروی ویژه مهمان رسانه‌های خودرویی شد که با یکسری تغییرات اساسی، بر مبنای فراری F12 برلینتا توسعه پیدا کرده است، ولی از همان سیستم‌های مولد قدرتی و انتقال قدرتی فراری F12 برلینتا سود می‌برد.
شاید چندان مرتبط نباشد، ولی از دید ما این خودروی جدید فراری که با نام SP275 RW شناخته می‌شود، قطعا در همان نگاه اول شما را به یاد خودروی فراری کالیفرنیا خواهد انداخت که بیشتر به خاطر فرم خاص جلوپنجره، طراحی چراغ‌های پیشانی و نحوه قرار گیری آنان بر روی بدنه خودرو است. ولی خب همانطور که گفتیم، در اصل یک فراری F12 برلینتا به تعداد محدود 799 دستگاهی خواهید داشت که طراحی آن متحمل تغییرات بسیار زیادی شده است.

فراری F12 برلینتا

طبق اظهارات کمپانی خودروسازی فراری، این طراحی بر روی فراری F12 برلینتا در اصل الگوبرداری شده از خودروی فراری 275 GTB است که فعالیت خود را در سال 1965 میلادی به صورت رسمی آغاز کرده و در حال حاضر نام آن در لیست 10 خودروی گران قیمت جهان دیده می‌شود.
در بخش فنی ماشین هم از همان سیستم مولد قدرت و انتقال قدرت فراری F12 برلینتا استفاده شده است، ولی مهندسان فراری با یکسری بروزرسانی‌های نرم افزاری بر روی موتور 12 سیلندر 6.3 لیتری مورد نظر، موفق به تولید 40 اسب بخار قدرت بیشتر در کنار 15 نیوتن متر گشتاور بیشتر شده‌اند تا در مجموع مقدار نیروی تولیدی این پیشرانه از 740 اسب بخار به 780 اسب بخار و مقدار گشتاور آن هم از 690 نیوتن متر به 705 نیوتن متر افزایش پیدا کرده باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد