موضوعات داغ

هنرنمایی کن بلاک با فورد راپتور بر روی برف + فیلم

عکس مطلب اول
در ویدئویی که در نخستین روزهای زمستان منتشر شده است و در خودروبانک نیز آن را برایتان آماده کرده ایم کن بلاک راننده ی مشهور رالی به رانندگی با مدل ۲۰۱۷ فورد رپتور می پردازد و قابلیت های بالای این وانت بار را برای دریفت زدن بر روی برف به نمایش می گذارد.
البته فورد به زودی نسخه ی کامل و طولانی تر این ویدئو را منتشر خواهد کرد. فورد فروش مدل جدید راپتور را از ماه دسامبر آغاز خواهد کرد و پس از ان این خدرو به بازار چین نیز عرضه خواهد شد. قیمت این خودرو در بازار امریکا از ۴۹ هزار دلار تا 52 هزار دلار خواهد بود و اگر بخواهید آن را با تمامی آپشن های موجود سفارش دهید قیمت آن به 72 هزار دلار خواهد رسید. آپشن های سفارشی فورد راپتور شامل کروز کنترل هوشمند، دیفرانسیل لغزش محدود جلو و سانروف دو تکه هستند.
این مدل مجهز به پیشرانه ی ۳.۵ لیتری شش سیلندر خورجینی از سری اکوبوست است که می تاند 450 اسب بخار قدرت و 700 نیوتون متر گشتاور را تولید کند.
این نیرو از طریق یک گیربکس ۱۰ سرعته ی خودکار به هر چهارچرخ خودرو ارسال خواهد شد.
برای افزایش توانایی های خارج از جاده نیز در این مدل از فنرهای فاکس استفاده شده است که دارای قطر 3 اینچی هستند و میزان بازی آنها در جلو 13 اینچ و در محور عقب معادل 13.9 اینچ است. نحوه ی انتقال نیرو در این خودرو نیز در 6 نوع مختلف امکان پذیر است و حالت های رانندگی باجا و سخره نیز در بین این حالت ها موجود هستند.
در ادامه شما را به تماشای این کلیپ زیبا دعوت می کنیم.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد