موضوعات داغ

گزارش گردهمایی مرسدس بنز در تهران

عکس مطلب اول
روز گذشته گردهمایی خودروهای مرسدس بنز توسط کلوپ رسمی مرسدس بنز در ایران در شهرک غرب تهران با حضور تعدادی از خاص ترین و کمیاب ترین مرسدس های ایران برگزار شد. با آنکه در این گردهمایی خودروهای کمی حضور داشتند اما خاص بودن و سالم بودن خودروها سبب شده بود تا تعداد نسبتا کم آن ها به چشم نیاید.
از بین خودروهایی که حضور داشتند مدل 280SL نقره ای آبی که در بین دو دستگاه مرسدس بنز CLS500 پارک شده بود جلب توجه می کرد. به خصوص اینکه یکی از این CLS ها از گونه‌ی شوتینگ برک بود که در ایران تعداد بسیار انگشت شماری از آن وجود دارد و مدل دیگر نیز با اینکه بدنه‌ی معمولی داشت اما رنگ آن مشکی مات بود و در کنار کیت بدنه و اگزوز AMG ظاهر بسیار خشنی را پدید آورده بود.
خودروی دیگری که در این گردهمایی می درخشید مدل اس یو وی G کلاس بود که این خودرو نیز بسیار پر طرفدار بوده ولی تعداد آن در کشورمان زیاد نیست.
مدل های دیگر نیز شامل انواع کلاس S، کلاس E، کلاس SL، کلاس CLK و SLK جدید بودند.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/4
شانس دارن واقعا
برای ماکه پولمو نمیرسه باید 50 سال کار کنیم تا بدست بیاریم
1395/10/4
اینا که اکثرن پلاسیده و از رده خارج ن.یه تریلی بگیرین ببرینشون اسقاط تا هوای تهرانو بیشتر به گند نکشیدن!!!!!پول نداری بنز روز بخری اقلا تیبا بخر مجبوری مگه بنز فسیل سوار شی؟!!!!!!خخخخخخ
1395/10/6
سلام
افراد زیادی هستن که از تکنولوژی قدیمی یا ماشین های کلاسیک خوششون نمیاد اما خشونت و بی انصافی تا این حد خییییییلی نوبره. هیچ عقل سلیمی نمیپذیره که مالک محترم SL280 کلاسیک اشاره شده به صورت روزانه و بعنوان ماشین زیرپایی از این اسطوره استفاده کنه. این ماشین صرفا بخاطر یه دنیا عشق و خاطره حفظ و نگهداری میشه. پس تاثیری تو آلودگی نداره. بنزین آشغال و تولیدات آشغال تر مونتاژ کاران ایرانی مسبب آلودگی هوا هستن. معیار آلودگی هوا، چهار گاز خروجی از اگزوز هستن که قبلا این مقایسه رو بین بنز معماری و پژو پارس سال دیدم که پژو رسما سرطان زا قلمداد میشد و بنز معماری چهل و اندی ساله دوست دار محیط زیست!
1395/10/5
جمع اسطوره ها.واقعا همشون بي نظيرن.عاشق همشونم.
1395/10/5
Amin خودت کنترل کن انشالله تو هم میخری😂
1397/9/26
اگر كسي از اون جي كلاس خبر داره يا تلفوني از صاحبش داره لطفا بدين من