موضوعات داغ

رانندگی در حالت مستی فرودگاه شهر کازان را نیز بهم ریخت + فیلم

عکس مطلب اول
تاکنون فیلم‌های مختلفی در رابطه با رانندگان مست و خساراتی که به جامعه وارد می‌کنند بر روی سایت قرار داده‌ایم و امروز هم می‌خواهیم شما را دعوت به تماشای یکی دیگر از فیلم‌های خرابکاری رانندگان مست کنیم که در فرودگاه شهر کازان روسیه رخ داده است و بدون شک می‌تواند یکی از بهترین فیلم‌های تعقیب و گریز پلیسی واقعی باشد که تا به حال دیده‌اید، به همین دلیل چیزی در رابطه با محتویات آن نمی‌گوییم تا خودتان هیجان تعقیب و گریزهای داخل آن را درک کنید.
در مقاله‌های قبلی هم گفتیم که بخش قابل توجهی از تصادفات شهری و برون شهری جهان را اتومبیل‌هایی رقم می‌زنند که توسط افراد مست هدایت می‌شود و برای کاهش آن در تمامی کشورهای جهان تدابیر شدید اتخاذ می‌شود. زیرا رانندگی در حالت مستی مثل شمشیری دو لبه می‌ماند که هم می‌تواند به مردم و یا اموال آنان صدمه وارد کند و هم می‌تواند خود را قربانی این عمل ناشایست کند.
در آخر قبل از اینکه به تماشای این فیلم بنشینید، باید گفت که رسانه‌های محلی روسیه اعلام کردند که راننده مست داخل فیلم یک عضو سابق نیروهای ویژه پلیس روسیه بوده است که حدود 3.9 گرم ماری جوانا داخل ماشین وی (یک دستگاه لادا ساگونا) پیدا کرده‌اند. بسیاری از آسیب‌های وارده به فرودگاه هم روز بعد تعمیر شده است، ولی خسارت‌های ناشی از این اتفاق حدود 6 میلیون روبل، چیزی معادل 100 هزار دلار برآورد شده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/4
همچین خسارتی هم وارد نکرد، کلا ماشین خودشو بزاریم کنار فقط سه تا درب رو زد شکوند، داخل فرودگاه هم که خیلی تمیز رانندگی کرد بدون کوچک ترین برخود به صندلی ها یا در و دیوار حتی آون درب برقی داخل که براش باز شد هم خیلی آهسته از داخلش بدون برخورد رد شد، اون پیکان وانت تو ایران بیشتر از این خسارت وارد کرد
1395/10/5
هنوز خیلی مونده تا به ما برسن