موضوعات داغ

کانسپت بی ام و را 360 درجه ببینید + فیلم

عکس مطلب اول
17 اسفندماه مصادف با هفتم مارس 2016، پرشیا خودرو در مراسمی با شکوه، 100 سالگی کمپانی معروف و پرطرفدار بی ام و را در مجتمع خانه همایش تهران جشن گرفت. اما همزمان با برگزاری این مراسم در کشورمان توسط پرشیا خودرو، کمپانی مادر بی ام و در آلمان هم جشن مفصلی برای خود ترتیب داد و در آن به بهانه صدمین سالگرد تاسیس خود، از چشم آنداز آینده این کمپانی هم پرده برداری کرد. حال اخیرا برای شناخت بهتر این خودرو توسط مخاطبان، گروه تبلیغات بی.ام.و یک فیلم واقعیت مجازی 360 درجه منتشر کرده است که گروه خودروبانک آن را در انتهای مقاله آماده کرده است، ولی می‌توانید آن را بر روی موبایل خود دانلود کرده و با هدست‌های واقعیت مجازی به تماشای لذت بخش آن بپردازید.

کانسپت بی ام و

اسفندماه سال گذشته هم یکسری اطلاعات از سوی BMW منتشر شد که نشان می‌داد این خودرو در طول کلی 4900 میلی متری توسعه پیدا کرده که با اندازه‌ای تقریبا برابر با بی.ام.و سری 5، در قالب سگمنت سدان‌ها قرار می‌گیرد، ولی در مقایسه با بی ام و سری 5 حدود 100 میلی متر ارتفاع کمتر، یعنی ارتفاعی کلی 1370 میلی متری دارد که آن را بیشتر به سدان‌های کوپه نزدیک کرده است. براساس گفته‌های سازنده، برای شکل دادن و ساخت بدنه خودرو هم از قطعات فیبرکربنی در کنار قطعات پلاستیکی استفاده شده که در مجموع موجب شکل گیری چهره‌ای مدرنیته، ولی نامتعارف شده که برای جا افتادن چنین طراح‌هایی در میان مخاطبان، نیاز به صرف زمان و عادی شدن آن در دید عموم دارد.
با ورود به داخل کابین هم با فضایی تقریبا ساده، ولی پیشرفته مواجه خواهید شد، ساده به خاطر اینکه از هیچ کلید فیزیکی و غربیلک فرمان مرسوم برای هدایت خودرو (نشان از خودران بودن خودرو) استفاده نشده و پیشرفته هم بخاطر استفاده از درب‌های متفاوت و غربیلک فرمانی که به صورت کشویی و تاشونده از جای خود بیرون می‌آید و همچنین استفاده از صندلی و داشبوردی ارگونومیک و آینده نگرانه در این خودرو است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/5
درود به شرفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت.
1395/10/6
خیلی عجیبه............