موضوعات داغ

گردهمایی پرشور ماکسیما سواران در کرج + عکس

عکس مطلب اول
هفته ی گذشته در شهر کرج شاهد برگزاری یک گردهمایی بزرگ از طرف ماکسیما سواران بودیم که با استقبال خوبی از طرف مالکان و علاقه مندان این خودرو مواجه شده و تعداد نسبتا زیادی خودرو در این گردهمایی شرکت کردند.
علیرغم اینکه تولید نیسان ماکسیما چند سالی است که قطع شده است اما این خودرو همچنان از خودروهای پرطرفدار و محبوب بازار و ماشین دوستان است و همین محبوبیت بالا سبب شده تا ماکسیما همچنان پای ثابت هر بحث یا رقابت خودرویی باشد.
عوامل موفقیت و محبوبیت ماکسیما را باید در چند نکته جستجو کرد. قطعا یکی از این دلایل حضور به موقع در بازار بود به طوری که ماکسیما در زمان ورود به بازار کشورمان تقریبا بی رقیب بوده و توانست به خوبی جایگاه خود را در بازار به دست بیاورد. در این بین نباید از عملکرد فوق العاده عالی مجموعه ی فنی این خودرو نیز غافل شد موتور 3 لیتری شش سیلندر ماکسیما با توانایی تولید 227 اسب بخار قدرت و 290 نیوتون متر گشتاور زمانی در لیست ۱۰ موتور برتر جهان قرار داشت و نه تنها توان و کشش مناسبی دارد بلکه از لحاظ قابلیت اطمینان و دوام نیز همچنان یکی از بهترین موتورهای موجود در کشور است.
با وجود اینکه در 10 سال اخیر رقبایی مانند تویوتا کمری و سوناتا وارد بازار شدند و البته به لطف به روزتر بودن، مصرف سوخت پایین و امکانات رفاهی بیشتر توانستند به خوبی از ماکسیما پیشی بگیرند اما نیسان طرفداران خود را از دست نداده است و همچنان نیز بسیاری از افراد حتی در هنگامی که به فکر خرید خودروهای روز هستند یک ماکسیمای دست دوم را نیز در لیست گزینه های خود در نظر می گیرند.
اما در انتها شما را به دیدن تصاویر تهیه شده از گردهمایی ماکسیما سواران کرج دعوت می‌کنیم.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/6
سلام و خسته نباشی به بچه های خوب خودروبانک
په پیشنهاد : لطفا تعداد خودرو های حاضر در هر گردهمایی رو هم اعلام کنید
مرسی
1395/10/6
پس چرا جدیدش نمیاد !!!!!
خودریی که این همه طرفدار داره.
فقط نیسان جوک برای خرید هست...
1395/10/6
آخه این لگن آشغال اهد بوقی هم گردهمایی داره از فردا پراید و پژو سوارا هم گردهمایی بذارن
1395/10/7
باشه
برو با پراید و پژوت گردهمایی بزار که انقدر بهت فشار نیاد.
1395/10/8
حرف دهنتو بفهم حواست باشه داري راجبه ماكسيما حرف ميزني
1396/12/26
خخخ آقا هر پستی اسم ماکسیما روشه تو اومدی کامنت منفی گذاشتی ناراحتی از این ماشین برو مابقی پستها رو بخون مجبورت که نکردن. والااااا .
1395/10/8
امیر رضا نترکی 😂😉😉
1395/12/9
سلام دوستان آقا ی سوال من قدم دو متر الانم سمند دارم ولی اصلا راحت نیستم توش دو س ساعت رانندگی،کنم پام میگیره ب نظرتون ماکسیما جلوش چجوریه اندازش مرسی