موضوعات داغ

تانک سواری جرمی کلارکسن + فیلم

عکس مطلب اول
درست مثل فصول قبل برنامه "تاپ گیر" که در آن سه مجری معروف دنیای خودرو یعنی "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و "جیمزمی" هنرنمایی می‌کردند و همیشه چیزهای جذاب و دیدنی برای مخاطبانشان داشتند، در برنامه جدید این سه مجری معروف یعنی "گرند تور" به تهیه کنندگی آمازون هم شاهد اتفاقات و سوژه‌های بسیار جالب و دیدنی هستیم که مخاطبان را تا انتهای فیلم راضی نگه می‌دارد، نه مثل سری جدید برنامه تاپ گیر که بسیار لوس شده و مخاطبان را فراری می‌دهد.
حال باتوجه به این موضوع، کلیپی کوتاه از کارهای عجیب و غریب جرمی کلارکسون منتشر شده است که در آن جرمی کلارکسون سوار بر یک تانک کوچک و پرسرعت ارتشی، دیوار یک مرکز خرید بسیار لوکس در شهر دبی را می‌شکند و وارد مجموعه تجاری می‌شود.
البته با توجه به پیش نمایش‌های برنامه گرند تور که چند روز قبل از پخش رسمی آن به اشتراک گذاشته شده بود و ما هم به درج آن در سایت پرداختیم، حاکی از این داشت که در یکی از قسمت‌های برنامه گرند تور، جرمی کلارکسون سوار بر یک تانک کوچک ارتشی است. اما حالا یک کلیپ کوتاه که توسط مردم حاضر در صحنه فیلم برداری شده و در رسانه‌های مختلف خبری به انتشار رسیده است که نشان می‌دهد جرمی کلارکسون با تانک کوچک خود، بی پروا و بسیار خطرناک دیوار مرکز خرید شهر دبی را شکسته و وارد آن می‌شود. هرچند قبل از این اتفاق عوامل فیلمبرداری نکات لازم را به مردم گوشزد کرده بودند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد