موضوعات داغ

نارضایتی مردم از کیفیت قطعات بکار رفته در خودروها

عکس مطلب اول
اقتصاد آنلاین: چندی پیش گزارش ارزیابی صورت گرفته در زمینه تعداد عیوب مشاهده شده در خودروهای سواری در سه ماهه اول مالکیت از سوی مصرف‌کنندگان، منتشر شد.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، براساس نتایج این ارزیابی که از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران صورت گرفته است، بیشترین نارضایتی مردم از کیفیت خودروهای سواری مربوط به پایین بودن کیفیت قطعات به کار رفته در تولید این محصولات است.
بر این اساس حدود ۵۰ درصد عیوب مشاهده شده در خودروهای سواری در سه ماهه اول مالکیت از سوی مصرف‌کنندگان، مربوط به قطعات به کار رفته در تولید خودرو بوده که یکی از مهمترین این مشکلات نیز معیوب بودن قطعات موتور خودرو بوده است.
همچنین ۳۰ درصد عیوب مشاهده شده از سوی مصرف‌کنندگان مربوط به وضعیت بدنه و مونتاژ این محصولات بوده که بیشترین مشکل در این حوزه نیز رگلاژ نبودن درب خودروها بوده است.
به اعتقاد مصرف‌کنندگان خودرو که در این ارزیابی مورد سوال قرار گرفته‌اند ۲۰ درصد از عیوب خودروهای سواری نیز مربوط به طراحی خودرو به‌ویژه مصرف بالای سوخت بوده است.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/10
مصرف بالا ! دروغه فقط خودرو های امریکایی زیاد می سوزونن ..............
حاجی این الان اومده شفاف سازی کرده؟ ممنون از اطلاع رسانی ما نمی دونستیم از جهالت مارو نجات دادی اقتصاد جان .
اشکال در طراحی بعد در مونتاژ بعد در رگلاژ و در قطعات و مصرف سوخت :)) کجاش موند؟ روش نشده بگه ......... ! این جوری گفته
1395/10/10
50درصد عیوب فقط موتوری بوده در 3 ماه اول....بخدا جنگ اصلی اینجاست...جنگ خودروسازان خون خوار با مردم...بخدا بی انصافیم حدی داره لامصبا...
1395/10/10
کاش اینقدر که به فکر سود بودن و با تکنولوژی 30 سال پیش فرانسه و 20 سال پیش کیا موتورز خودرو به مردم می دادن، کمی به فکر مشتری بودند، امیدوارم پلیس راهنمایی و رانندگی خودروی پراید و پژو 405 رو پلاک نکنه تا از رده خارج بشه!!
1395/10/10
آقا مهرزاد چرا اینجوری حرف میزنی،واقعا بی انصافی،شما خودروی ایرانی رو با اون آهن پاره های آمریکایی یکی میکنی؟؟؟؟؟!!!! عجبا
1395/10/11
دوستان دیگه انقدر بی انصافی نکنید، همونطور که تو گزارش می بینید بخش مرتبط با سیستم های الکترونیکی و آپشن های اضافی (بخونید نداشته) ابر خودرو های داخلی عیب و نقصی نداشتن و گزارشی از خرابی نشده
1395/10/11
مگه اصلا نارضایتی مردم مهمه؟!؟! اونا که در نهایت کار خودشون رو می کنن، و هیچ کسی هم بهشون نمی گه بالا چششون ابروست!!!