موضوعات داغ

بی ام و M3 با رنگ قرمز فراری

عکس مطلب اول
در نگاه اول اینطور به نظر می رسد که این بی ام و M3 در مارانللوی ایتالیا به تولید رسیده است اما رنگ قرمز اسپرت این M3 نباید شما را به اشتباه بیاندازد چون این مدل یک M3 Competition Package است.
این مدل که به تازگی برای نمایش در نمایشگاه بین المللی ابوظبی به امارات متحده‌ی عربی ارسال شده است یک مدل خاص از این خودرو است.
بارزترین تغییر مدل کامپتیشن پکیج در مقایسه با مدل عادی افزایش قدرت موتور ۳ لیتری شش سیلندر تویین توربوی این خودرو است که در این مدل از 425 اسب بخار به 444 اسب بخار رسیده است. این مدل همچنین بهینه سازی هایی را در بخش های شاسی، اگزوز، تعلیق و فرمان به خود دیده است و دیفرانسیل لغزش محدود آن نیز مورد تقویت قرار گرفته است. همچنین رینگ های جدید ۲۰ اینچی نیز بر روی این خودرو سوار شده اند.
بی ام و M3 همچنین مجهز به ترمز های سرامیکی M و کیت آیرودینامیکی M Performance نیز شده است که این کیت نمای جلوی خودرو را اسپرت تر از قبل کرده است. همچنین قاب آینه و و دیفیوزر نیز از جنس فیبر کربن هستند و سیستم اگزوز استاندارد M Power نیز با یک مدل تقویت شده از کمپانی مشهور Akrapovic جایگزین شده است.
در داخل کابین نیز از چرم مشکی رنگ با دوخت قرمز و بخش های قرمز رنگ استفاده شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/13
واقعا ناز شده!!! لامصب رنگ قرمز به این می گن!!!