موضوعات داغ

لحظه تصادف لامبورگینی آونتادور طلایی کرومی را ببینید! + فیلم

عکس مطلب اول
گویا شروع سال نو میلادی، برای بعضی از دارندگان خودرو خیلی هم شروع خوبی نبوده و در بعضی از کشورها حتی سنت های عجیب و غریبی نیز وجود دارد که باعث خسارت دیدن خودروهایی در این زمان می شود و اگر خاطرتان باشد در چند روز پیش و در آستانه شروع سال نو میلادی، به سنت عجیب فرانسوی ها در آتش زدن خودروها اشاره کردیم و مقاله ای در مورد آن نوشتیم.
اما در لهستان گویا چنین سنتی وجود ندارد اما یک دستگاه آونتادور طلایی رنگ که البته رنگ آن کرومی نیز می باشد، خیلی هم سال نو را با خوشی آغاز نکرده و تصادف سختی را با یکی دیگر از خودروها داشته است که باعث شده خسارت سنگینی به این خودرو وارد شود. بنا بر گفته ها، گویا این تصادف گران قیمت، در یک چهارراه اتفاق افتاده و هنوز مقصر این حادثه مشخص نیست.
درست است که کسی در این تصادف زخمی نشده است، اما به نظر می رسد لامبورگینی آونتادور طلایی رنگ به یک سپر کاملاً جدید احتیاج دارد و به نظر نمی رسد که سپر کنونی قابل تعمیر باشد و حتی باید چراغ های این خودرو نیز تعویض شوند.
از آنجاییکه این خودرو از جلو تصادف کرده، خوشبختانه می توان مطمئن بود که پیشرانه 700 اسبی آن که در وسط آونتادور قرار گرفته، بدون خسارت مانده و می تواند کماکان 690 نیوتن متر خود را تولید کند.
جالب است که لحظه تصادف این لامبورگینی زیبا ثبت شده است و می توانید فیلم لحظه تصادف را در زیر مشاهده کنید:

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/20
خیلی خیلی خیلی الکی الکی الکی تصادف کرد.
1395/10/21
واقعا گاز داده بود تصادف نمي كرد رد ميشد الكي واستاد
1395/10/21
خیابون نوی اشویات.!! ورشو
1396/9/17
خیلی خیلی الکی تصادف کرد اگه یه کم بیشتر گاز میداد تصادف نمیکرد حیف ماشین