موضوعات داغ

نسل پنجم لکسوس LS در نمایشگاه دیترویت معرفی شد + فیلم

عکس مطلب اول
اردبیهشت ماه امسال بود که شرکت خودروسازی لکسوس از معرفی نسخه نهایی لکسوس LS خبر داد که باتوجه به گزارشات بعمل آمده، معلوم شد نسخه تکامل یافته و نهایی پنجمین نسل از لکسوس LS را در ژانویه سال 2017 میلادی و در جریان نمایشگاه بین المللی دیترویت 2017 معرفی خواهد کرد. حال لکسوس به وعده چند ماهه خود عمل کرده و در 28 سالگی این برند، پنجمین نسل از لکسوس LS را در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی دیترویت 2017 رونمایی کرده است.
پیش‌تر مشخصات نسل پنجم لکسوس LS با خودروی کانسپت لکسوس LF-FC مطابقت داده شده بود، ولی با معرفی رسمی این محصول در نمایشگاه دیترویت 2017 مشخص شد که پنجمین نسل از لکسوس LS دارای طول 5235 میلی متری، عرض 1900 میلی متری، ارتفاع 1450 میلی متری و در نهایت فاصله بین دو محور 3125 میلی متری است که تقریبا متناسب با یک دستگاه خودروی BMW سری 7 با خصوصیات لاکچری بالا است. به لطف استفاده از مواد سبک وزن در بدنه خودرو از جمله ورق‌های فولادی فوق العاده مقاوم و آلومینیوم نیز حدود 90 کیلوگرم از وزن کلی لکسوس LS نسبت به نسل گذشته کاسته شده است.
برای تامین انرژی حرکتی نسل پنجم LS هم مهندسان لکسوس یک پیشرانه توربودوقلوی شش سیلندر 3.5 لیتری را انتخاب کرده‌اند که با فن آوری موتورهای فرمول 1 رشد پیدا کرده و می‌تواند با حفظ اقتصاد سوخت خود متناسب با یک پیشرانه شش سیلندر، هم سطح با پیشرانه‌های 8 سیلندر اقدام به تولید حداکثر قدرتی 415 اسب بخاری و گشتاور 600 نیوتن متری کند که در عمل باعث شده حداکثر شتاب صفر تا صد این خودروی لوکس لکسوس در تنظیمات RWD (محور عقب محرک) به حدود 4.5 ثانیه برسد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/21
حالا اینو مقایشه کنید با اون خودروی مسخره استینگر کیاموتورز تا متوجه بشید کره کجای دنیای تکنولوژی خودروسازیه!!! یه دوستی میگفت کره طراحان را بجای مهندسان نشانده!!
1395/10/24
برادر عزیزم . حامد جان
ژاپنی ها یک شعار دارن که میگن : برای شکست دشمن نیازی نیست اون رو کوچک کنی بلکه خودت رو بزرگ کن...
خیلی خوبه که طرفدار محصولات ژاپنی هستی ولی نیازی نیست توی هر پستی کوته فکری خودتو نشون بدی
ای کاش امثال شما هم بجای تحقیر و توهین یاد میگرفتند که به دیگران احترام بزارن....
موفق باشید
1395/10/21
زبون ادم بند میاد اینو میبینه! چ نظری اخه در باره ی این بدیم ما؟ وووواوووو
1395/10/21
با یک سکوت . . . . . فقط میتوان گفت فوق العادس ......
1395/10/22
واقعا زیبا و کم نظیر،خوش بحال اوناییکه که همچین خودرو هایی سوار میشن،ما هم پراید خودمونو داریم که بیست و اندی سالشه ولی همچنان یکه تازه،ولی خداییش لکسوس طراحيهاش بی نظیره،مخصوصا ال سی