موضوعات داغ

رکوردزنی پورشه در فروش

عکس مطلب اول
پورشه رکورد دیگری را در فروش در بازارهای اروپا، ایالات متحده و چین توانست به ثبت برساند.
در سال ۲۰۱۵ این خودروساز آلمانی توانست ۲۲۵ هزار و ۱۲۱ دستگاه خودرو را به فروش برساند که در ان زمان یک رکورد در تاریخ این کمپانی محسوب می‌شد. با این وجود در سال ۲۰۱۶ این فروش با ۶ درصد افزایش به ۲۳۷ هزار و ۷۷۸ دستگاه خودرو افزایش پیدا کرد.در حقیقت فروش این کمپانی در تمامی بازارهایش افزایش پیدا کرده است.
در بازارهای آسیا، اقیانوسیه، خاورمیانه وآفریقا این خودروساز موفق به فروش ۹۳ هزار دستگاه خودرو شده است که این رقم نسبت به سال قبل ۶ درصد افزایش پیدا کرده است.
در بازار اروپا فروش پورشه با ۵ درصد افزایش به ۷۸ هزار و ۹۷۵ دستگاه رسیده است و در بازار ایالات متحده ی آمریکا هم فروش این خودروساز به ۵ درصد افزایش به ۵۴ هزار و ۲۸۰ دستگاه در سال رسیده است. با این وجود بیشترین رشد فروش پورشه متعلق به بازار کشور چین بوده است که با ۱۲ درصد افزایش از رقم ۵۸ هزار و ۹ دستکاه سال ۲۰۱۵ به ۶۵ هزار و ۲۴۶ دستگاه در سال ۲۰۱۶ رسیده است.
در میان مدل های این کمپانی هم خودروی ماکان با فروش ۹۵ هزار دستگاهی پور فروش ترین خودروی پورشه است و به تنهایی ۱۹ درصد فروش این برند را به خود اختصاص داده است. فروش مدل ۹۱۱ هم در سال ۲۰۱۶ با ۲ درصد افزایش به ۳۲ هزار و ۴۰۹ دستگاه رسیده است و مدل جدید باکستر نیست توانسته ۱۲ هزار و ۸۴۸ دستگاه فروش داشته باشد.
با وجود چنین آماری پیش بینی می‌شود که با آمدن نسل دوم پانامرا در سال ۲۰۱۷ فروش این برند در چین و امریکا باز هم افزایش پیدا کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد