موضوعات داغ

برندگان مسابقه ی EyeOn دیزاین مشخص شدند

عکس مطلب اول
انتخاب خودروی برتر امریکای شمالی تنها جایزه ای نیست که در حاشیه‌ی نمایشگاه خودروی دیترویت به برگزیدگان داده می شود. جایزه ی دیگری نیز وجود دارد که در حاشیه‌ی این نمایشگاه داده می‌شود و آن جایزه‌ی EyeOn Design Award است که به زیباترین خودروها داده می‌شود و حالا نیز خودروبانک نتایج EyeOn Award امسال را منتشر می کند.
این جایزه در چهار بخش مختلف داده می‌شود که عبارتند از زیباترین خودروی کانسپت ، زیباترین خودروی تولیدی، زیباترین پیکاپ کانسپت و زیباترین پیکاپ تولیدی.
برندگان این جایزه در امسال به ترتیب خودروهای، نیسان Vmotion 2.0 کانسپت، کیا استینگر ۲۰۱۸، فولکس واگن ID Buzz کانسپت و شورولت تراورز کراس اوور هستند.
کانسپت نیسان به دلیل استفاده‌ی خلاقانه از رنگ‌ها، گرافیک و مواد به عنوان برنده اعلام شده است. همچنین در بخش طراحی داخلی نیز لکسس LS جدید به عنوان برترین خودرو انتخاب شد. بر اساس اعلام مصرف کنندگان نیز بهترین شراحی داخلی متعلق به بی ام و سری ۵ است.
دااوری این مسابقه ی طراحی را جمعی از طراحان بین المللی عهده دار هستند که از بین آن‌ها می توان به کوین هانتر از تویوتا، دیو مارک از آکورا، مایکل سیمکو از جنرال موتورز و جک تلنک از فورد اشاره کرد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/24
خیلی دوس دارم نظر اون دسته از عزیزانی ک می فرمودن استینگر فلانه بیساره...(همش کیته و... )رو بدونم.......تازه بعضیا میگفتن کپیه خخخ....
1395/10/24
عجیبه که لکسوس ال اس جدید بعنوان بهترین خودروی تولیدی انتخاب نشده ،البته کیا استينگر جي تی هم مستحق بود ولی بعد از لکسوس
1395/10/24
خودشون زحمت كشيدن به خودشون جايزه دادن 😂