موضوعات داغ

رقابت دیدنی میان بوگاتی ویرون و ریماک وان + فیلم

عکس مطلب اول
ریماک کانسپت- وان که حالا دیگر با نام "ریماک وان" شناخته می‌شود، بدون شک یک سوپراسپرت خوب و قدرتمند در صنعت خودروسازی به شمار می‌رود که می‌تواند با سیستم قدرتمند الکتریکی خود قاتل خیلی از خودروهای سوپراسپرت موجود در بازار باشد، به همین خاطر تاکنون با خیلی از خودروهای بازار از جمله خودروی سوپراسپرت هیبریدی پورشه 918 اسپایدر روبرو شده و موفق به شکست آن شد، ولی این بار با خودروی هایپرکار معروف بازار یعنی "بوگاتی ویرون" سرشاخ شده است تا توانایی‌های خود را به همه اثبات کند، هرچند باید اول فیلم را تماشا کرد و سپس نتیجه گرفت.
در ادامه قصد نداریم در رابطه با نتیجه این سرشاخ هایپرکارهای بازار صحبتی داشته باشیم و شما را دعوت به تماشای فیلم تقریبا 9 دقیقه‌ای تست و بررسی این دو اتومبیل مقابل یکدیگر در خودروبانک می‌کنیم، ولی قبل از تماشای فیلم بررسی این دو خودرو و همچنین رقابت آنان با یکدیگر، قصد داریم صحبتی در رابطه با خود ماشین‌ها، یعنی "بوگاتی ویرون" و "ریماک وان" داشته باشیم.

رقابت بوگاتی ویرون و ریماک وان


جهت اطلاعتان باید عرض کنیم که خودروی ریماک وان تنها سیستم محرکی الکتریکی دارد که باتری‌های 82 کیلووات ساعتی آن در بخش مولد قدرتی به حرکت چهار موتور قدرتمند الکتریکی می‌پردازد که در مرکز هر دو محور جلو و عقب واقع شده‌اند. در خروجی هم شرکت سازنده اعلام کرده که به عدد حیرت انگیز 1072 اسب بخاری در کنار گشتاور 1600 نیوتن متری دست پیدا کرده است تا شتاب صفر تا صد 2.6 ثانیه‌ای و شتاب صفر تا 200 حدودا 6.2 ثانیه‌ای در کنار حداکثر سرعت 354 کیلومتر بر ساعت را برای این خودرو شاهد باشیم.
در مقابل منبع اصلی تامین کننده انرژی بوگاتی ویرون هم از یک پیشرانه 8 لیتری شانزده سیلندر W شکل تامین می شود که در حداکثر کارایی خود نیرویی 1001 اسب بخاری و همچنین در دور موتور 2200 هم می تواند حداکثر 1250 نیوتن متر گشتاور تولید و روانه سیستم انتقال قدرت کند تا حداقل شتابی صفر تا صد تقریبا برابر با "ریماک وان" و حداکثر سرعتی بیش از 400 کیلومتر بر ساعت بدست آید.





نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/25
رقابت؟ مسخره کردین مارو؟
1395/10/26
بوگاتی مال 10 سال پیشه هنوزم نمیتونم بهش برسن اگه مردن برن با شایرون رقابت کنن بعد از ده سال بخوان کل طرفو بزنن که دیگه نشد کل کل...

عاغا خواهشا لینک دانلود بزارید واقعا دیدن فیلم با این سرعت کم سخته دانلود میکنیم بعدا میبینیم عین انسان چه وضعیه آخه یدونه از فیلماتونو از وقتی که لینک دانلود رو برداشتین دیگه ندیدم انصافاً سخته عجب داستانیه ها حالا این جور چیزارو ک خودتونم کپی کردین رو میشه جاهای دیگه پیدا کرد دانلود کرد اما بقیشونو که اختصاصی خودتونو جایه دیگه ای که نیست.
1397/3/22
هیچکدوم از فیلمها باز نمیشه و ارور خطا میده. یه فکری کنین مشکل برطرف بشه. فیلمها تون و تو کانال تلگرامی بزارین .