موضوعات داغ

ام جی GS چند ستاره ایمنی داره؟

عکس مطلب اول
ام جی GS خودرویی بوده که حدود 2 سال پیش در چین معرفی شد و پس از آن به بازارهای دیگر جهانی از جمله نیز راه پیدا کرد. حال پس از این مدت، ام جی GS توسط موسسه ANCAP مورد تست و بررسی از نظر ایمنی قرار گرفته که مربوط به کشورهایی نظیر استرالیا و نیوزلند می شود.
ام جی GS با وجود داشتن سیستم های ایمنی مختلف از جمله سیستم ترمز پارک خودکار پیش گیری از تصادف و یا سیستم هوشمند کمربندها برای سرنشینان عقب، توانست از این موسسه 4 ستاره ایمنی بگیرد. جیمز گودوین James Goodwin، مدیر اجرایی ANCAP می گوید که ام جی می تواند با ارتقاء این خودرو در مدل های بعدی تمام 5 ستاره ایمنی را کسب کند.
البته در این زمان موسسه ANCAP اقدام به بررسی سطح ایمنی خودروی تویوتا آونسیس هم کرده که این مدل تست شده تنها در نیوزلند عرضه می شود. تویوتا توانسته با سیستم هایی ایمنی نصب شده روی این خودرو به تمام 5 ستاره ایمنی دست پیدا کند.
در زیر می توانید عکس هایی از این تست را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/28
GS تو زرد از آب دراومدکه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1395/10/28
این آشغالای چینی رو اصلا راه نمیدن توی موسسات ایمنی معتبری مثل ان کپ اروپا!! که تازه اگه بدن ۲ ستاره هم نمیگیرن!!
اینا رو باید فرستاد همین موسسات نخاله یابی که شرکتای معتبر خودرو سازی اهمیتی چندانی بهشون نمیدن!!
این ام جی چینی شده که تا حالا تو عمرش بالاتر از ۴ ستاره هم ندیده!! خیلی بچه گانه چینی آشغال رو با تویوتا مقایسه میکنین.
1395/10/29
:))))
امان از دلال های بی سواد، حاجی مارو با کامنت هات شاد کن :))
1395/10/29
دوست من ،
موسسه ANCAP ، عضوی از باشگاه 9 گانه تست تصادف خودروهای دنیاست که همگی تحت یک استاندارد و زیر نظر یک موسسه مارشال (FIA-UK) فعالیت می کنند و همه گی یک روال و حتی دستگاهها و سنسور ها و آدمک ها و سالن های مشابهی را تحت یک پروتکل اجرا می کنند و NCAP استرالیا همان نتیجه ای را می دهد که هشت موسسه دیگر (Europe, the United States, Japan, Korea, China, Latin America and South East Asia) می دهند . به این خانواده "گلوبال انکپ" می گویند . بنابراین گفته شما درست نیست و بیشتر طرز حرف زدن شما است که به لجبازی و تخس بازی های بچه گانه می ماند .
ANCAP is one of nine New Car Assessment Programs (NCAPs), or test programs, established around the world to promote safer vehicle choices for consumers. Other test programs are located in, and cover the markets of, Europe, the United States, Japan, Korea, China, Latin America and South East Asia.
https://www.ancap.com.au/about-ancap

فقط در کشور ما ایران است که نتایج تست های موسسات مختلف گلوبال انکپ را هم درجه بندی می کنند و نتایج CNCAP , لاتین انکپ و یورو انکپ را نابرابر می دانند درصورتیکه نه موسسه ایمنی و تصادف جهانی مطابق یک پروتکل و با دستگاههای مشابه سنجش می شوند و این فقط خودروها هستند که در بازارهای مختلف با امکانات متفاوت عرضه می شوند و ممکن است که یک خودرو در دو تست در دو موسسه ، نتایج متفاوتی داشته باشند .
خودرو MG GS در تست ANCAP بالاترین نتایج را در ایمنی و محافظت از سرنشینان بدست آورده است و شرح و ریز آنرا می توانید در این صفحه ببینید :
http://s3.amazonaws.com/cdn.ancap.com.au/app/public/assets/91865e03acadac8c15f8e38c19c06dd9f1e77f8a/original.pdf?1484535639
می بینید که در تمامی زمینه ها بیشترین امتیارات را دارد و فقط به دلیل نداشتن دو سیستم پیشگیری از تصادف و نگه داشتن خودرو در بین خطوط ، یک ستاره باقی مانده را کسب نکرده است و آنهم به دلیل توافق نامه ای است که هشت خودروساز برتر جهان در سال 2015 امضا کرده اند و سال 2018 را برای تجهیز همه تولیداتشان به سیستم پیشگیری از برخورد ، سال نهایی اعلام کردند و این شد که از سال 2015 فقط خودروهایی 5 ستاره را دریافت می کنند که این سیستم و یا حسگر فاصله سنج جلویی را داشته باشند و در مقاله هم به آن اشاره شده که :
Autonomous emergency braking (AEB) and lane support
systems (LSS) are not available.
و در همانجا گفته شده که اگر این سیستم ها فعال باشد ، پنج ستاره به سادگی ، دست یافتنی است .
حتی از نتایج عددی و گراف های رنگی موسسه انکپ هم می توانید ببینید که ام جی جی اس بالاترین سطح ایمنی و حفاظت از سرنشینان را دارد .
همین خودرو پیش از استانداردهای جدید ، دوسال پیش در CNCAP آزمون شده بود و پنج ستاره را کسب کرده بود . همان زمان هم عده ای نویسنده نا آگاه و ناشی ، گمانه زنی می کردند که این ستاره ها در یورو انکپ به چه صورت می شود.. غافل از این که این موسسات 9 گانه تحت نظارت یک موسسه ، آزمایشات را انجام می دهند و نتایجشان در شرایط یکسان خودروها ، متفاوت نیست :
"..The tests and calculation methods used by ANCAP will align with Euro NCAP"
https://www.ancap.com.au/frequently-asked-questions
1395/10/29
کلا میبینی هیچکس جوابتو دیگه نمیده چون همه فهمیدن ادم بی منطقی هستی! پس هر چی تو میگی درسته !من نمیدونم ام جی شش من میرونم و میگم این ماشین فوق العادس با این قیمت خوبش پس بشین حرف چرت نزن دوست عزیز!
1395/10/28
عجیبه از آقای نریمان خبری نیست!
1395/10/29
4ستار گرفته بازم میگی بیکیفیته از انروز که میگفتید که این ماشین تست نشده حالا میگی ................. هر گز نرود میخ اهنین بر سنگ سخت
1395/10/29
سلام علی آقا ، در خدمتم ، انتظار ندارید که جواب عقده های دیگران رو بدم ، حرفهای آقا امیر منو یاد کودکی میندازه که با گریه و زاری و پا کوبیدن ، رو حرف غیر منطقیش پافشاری میکنه ، در اینگونه موارد از نظر علم روانشناسی باید بذاری گریه کنه تا ساکت شه
آیودی تی تی ، بی ام و سری 2 ، سانگ یانگ استاوا ، جیپ رنجلر و کامپس، لندروور ایوک ، تویوتا هایس ، همه از ا انکپ ، 4 ستاره گرفتند ،
برخی حرفها از جنس بچه گانه و از جنس دلال موآبانه رو نباید جدی گرفت
www.ancap.com.au/safety-ratings//4-star

ولی از حق نگذریم ، برند ام جی بدجور خواب و خوراک رو از دلواپسان بی منطق ربوده
1396/10/21
تو موسسات راه نمیدن؟!! ام جی ۶ تو سال ۲۰۱۱ چهار ستاره ایمنی موسسه استاندارد ایمنی اروپا گرفته. Euroncap. استحکام و ایمنی ام جی نسبت به قیمتش بینظیر