موضوعات داغ

کیا سورنتو جدید با چهره‌ای متفاوت در چین عرضه شد

عکس مطلب اول
به تازگی عکسهایی از کیا سورنتو جدید منتشر شده که مخصوص بازار چین است. کیا سورنتو که در چین به آن کیا KX7 نیز میگویند، پرفروش ترین خودروی بازار چین محسوب می شود. در حقیقت کیا سورنتو در بازار چین از کره جنوبی وارد می شود و مدل دیگری برپایه همین خودرو به نام KX7 در چین ساخته می شود که در حقیقت دقیقاً همان سورنتو است و به دلیل مالیات کمتر، کره جنوبی تصمیم به تولید این خودرو در چین گرفته است.

کیا سورنتو 2017

کیا سورنتو 2017

کیا سورنتو در بازار چین با پیشرانه های 2.4 لیتری 188 اسبی، 2.2 لیتری دیزلی توربو با توان 200 اسب و 2 لیتری توربو بنزینی با توان 241 اسب عرضه می شود که در بازار ایران تنها مدل 2.4 لیتری تنفس طبیعی عرضه می شود.
جالب است بدانید که محصولات کیا در چین در شرکت دانگ فنگ که اخیراً مدل H30 کراس آن وارد ایران شده، تولید می شود.
نسخه فیس لیفت کیا سورنتو که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، دارای جلو پنجره جدیدی است که چهره آن را کمی تغییر داده و از ورودی هوای بزرگ تری استفاده کرده است. اما در داخل از طراحی بروزترین استفاده شده و تغییرات زیادی دیده می شود و حتی در قسمت هایی از طرح فیبرکربن نیز استفاده شده است.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/28
چین رو هر چی دست گذاشت گند زد بهش.واقعا متاسفم برای برند کیا.شکل ماشین چینی شده
1395/10/29
واقعا بی ریخت شده انگار بزرگتر از اندازشه پشتشم زشته جلوشم چراغا قبلی بهتر بود فرمونش که افتضاحههههه
1395/10/29
آخه کره ای چیه که بخواد چینی هم بشه ، میشه حلبی در آشغال یا سوپر آشغال . برند کیا که یه ورشکسته داغون بود ، جای تعصف واسه چی اونوقت ؟!!! اینا تا 30 سال پیش به دوچرخه با حسرت نگاه میکردند . بعضیا عجب آشغالهای کره ای رو برای خودشون بت کردن.
1396/10/13
شما تا 30 سال پیش چی کار میکردین اصلا به دنیا اومده بودی ؟؟ با به کار بردن واژه آشغال فقط شخصیت خودتو زیر سوال میبرین یه نگاه به جایگاه هیوندای و کیا تو رتبه بندی با کیفیت ترین برندهای آمریکا بنداز بعد جفنگ بگو ، گیرت نمیاد سوار بشی عقده ای شدی ؟؟؟
1395/10/29
اشتراک پلتفرم برای این کارخونه ها در این سطح طبیعیه ولی خب کپی بدنه دیگه نه بهش میگن دزدی , این کاملا میتسو اوت لندره
1396/10/13
آره مخصوصا دریچه کولر و داشبوردش شبیه اوتلندره خخخخ توهم زدی ظاهرا ، کیا خودش یه سر و گردن از میتسوپیشی سرتره اون باید از کیا کپی کنه که بهترین طراح های دنیا رو داره
1396/10/19
خوب مشخص شد آقا محمد از دوستانی هستن که تازه گیرشون اومده و کیا سوار میشن.به همبن خاطر انقد عصبانی مشینوهمگی به افتخار آقا محمد که گیرشون اومده و سوار میشن ایستاده 10 دقیقه کف مرتب