موضوعات داغ

آیا پابرهنه رانندگی کردن جریمه دارد!؟

عکس مطلب اول
در مواقعی حین رانندگی ممکن است بسیار احساس خستگی کنید و روی صندلی خود همانند یک مبل تکیه دهید، البته ممکن است این راحتی کمی بیشتر جلو رود و در حین رانندگی کفش های خود را نیز از پا در بیاورید، ولی آیا این کار غیرقانونی است و اینکه شما پابرهنه در حال رانندگی هستید موجب می شود که جریمه شوید؟ در حقیقت جواب "نه" است. اینکه شما بدون کفش رانندگی کنید جریمه ای ندارد و حتی در کشورهای دیگر همانند آمریکا نیز جریمه ای برای آن در نظر گرفته نشده است اما آیا واقعاً این نوع رانندگی امن است؟
در حقیقت نه تنها استفاده نکردن از کفش حین رانندگی بسیار خطرناک است و خودروبانک اصلاً توصیه نمی کند، بلکه موارد دیگر نیز هستند که اندازه پابرهنه رانندگی کردن هم خطرناک می باشند به طور مثال رانندگی با کفش های پاشنه بلند و یا دمپایی مواردی هستند که خطر بروز حوادث را افزایش می دهند و توصیه می شود در حین رانندگی از یک کفش راحت و معمولی استفاده کنید.
البته جالب است بدانید که این موضوع در مورد موتورسیکلت ها کمی متفاوت است و در بعضی از کشورها قوانین رانندگی به شما اجازه نمی دهند که بدون کفش موتورسواری کنید!

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/29
من که همیشه با ماشینم پا برهنه رانندگی میکنم اصلا نمیشه با کفش وارد شد چون کلا فرشه کفش البته ماشینم وولو اف اچ 480 هست !!!