موضوعات داغ

بی ام و M4 مدل 2018 در نسخه کوپه و کروک معرفی شد + فیلم

عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی بی ام و با انتشار یک ویدیو تبلیغاتی، اقدام به رونمایی از دو نسخه کوپه و کروکی بی ام و M4 کرد تا بعد از خبر توقف تولید بی ام و M4 GTS، این دو نسخه فیس لیفت بتوانند محرکی جدید برای فروش M4 باشند.
همانطور که از نامش پیداست، خودروهای فیس لیفت معمولاً با چهره ای دگرگون شده و بخش مولد قدرتی بهتر معرفی می‌شوند، اما فیس لیفت بی ام و M4 هم درست مثل بسیاری از فیس لیفت‌های این کمپانی خودروسازی چندان تغییراتی در طراحی ظاهری خود تجربه نکرده است، مگر اینکه چراغ‌های پیشانی جدیدتری در چهره قرار گرفته و یا اینکه جلوپنجره‌ای مشکلی رنگ و رینگ‌های آلیاژی مشکلی رنگ بی ام و M4 GTS برای آن در نظر گرفته شده است تا چهره‌ای تهاجمی‌تر همانند برادر سری 7 خود داشته باشد.

بی ام و سری 4 مدل 2018

بی ام و سری 4 مدل 2018

در داخل کابین هم می‌توان براساس ادعای وبسایت منبع، به سیستم‌های کنترل بروزرسانی شده و حرفه‌ای‌تر، سیستم جدید ConnectedDrive و در نهایت دوخت‌های روی داشبورد اشاره کرد.
در مهم‌ترین بخش خودرو یعنی پیشرانه هم از همان پیشرانه سابق 3.0 لیتری شش سیلندر توربوشارژر TwinPower استفاده شده است که پیش تر با قدرت 430 اسب بخاری و گشتاور 550 نیوتن متری فعالیت می کرد، ولی حالا با بروزرسانی‌های فنی صورت گرفته بر روی آن، این مقدار قدرت تولیدی موتور به 450 اسب بخار افزایش پیدا کرده است تا بتوان به حداقل شتاب حدوداً 4 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعتی با محدود کننده الکترونیکی دست پیدا کرد.
در زیر می توانید تیزر تبلیغاتی بی ام و سری 4 مدل 2018 را مشاهده کنید:

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/30
Ye ki az behtarin mashin haei ast ke ham be ranandeh savari va ehsaseh ghoro mideh va az hame lahaz khobeh hala man model 2014/15 ro migam noskheyeh new ke jaye khod dareh