موضوعات داغ

گزارش خودروبانک از نمایشگاه ایران رایدکس (موتورسیکلت) + فیلم

عکس مطلب اول
نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت، قطعات، لوازم یدکی، وسایل نقلیه برقی، هیبریدی و تجهیزات وابسته (ایران رایدکس) بیست و هفتم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران توسط جناب آقای فاضلی رییس اتاق اصناف ایران افتتاح شد. سومین دوره این نمایشگاه در حالی روزهای پایانی خود را سپری می کند که دو دوره قبلی آن در مصلی تهران برپا شده بود. در این نمایشگاه انواع موتورسیکلت دوچرخ، سه چرخ، ATM، چهار چرخ به نمایش گذاشته شده اند. با توجه به آلاینده بودن اکثر موتورسیکلت های فعلی که در سطح شهر های مختلف ایران مورد استفاده و در حال تردد هستند، تمرکز اکثر شرکت کنندگان در نمایشگاه بر روی موتورسیکلت های انژکتوری و برقی قرار گرفته است.

موتور سیکلت CFMOTO مدل CF150-3

موتور سیکلت CFMOTO مدل CF150-3

یکی از محصولات انژکتوری که شرکت جهان رو وارد بازار خواهد کرد موتور سیکلت CFMOTO مدل CF150-3 می باشد. همانطور که از اسم این محصول پیداست، حجم موتور تک سیلندر آن دقیقا 149.5 سی سی است. این موتور میتواند حداکثر 12.2 نیوتن متر را در 6800 دور در دقیقه تولید کند. گیربکس CF150-3 شش سرعته است که در مجموع حداکثر سرعت این موتور سیکلت 100 کیلومتر در ساعت خواهد بود. با توجه به انژکتوری بودن این موتور سیکلت، مصرف سوخت آن 2.9 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

دوچرخه برقی

دوچرخه برقی

یکی از محصولات ارائه شده در نمایشگاه ایران رایدکس توسط شرکت تندر شهاب ، دوچرخه برقی است. این دوچرخه که موتور آن 250 وات قدرت دارد می تواند با هر بار شارژ کامل 70 کیلومتر را پیمایش کند. گفتنی است باتری 36 ولتی این دوچرخه برقی چهار الی شش ساعت زمان می برد تا به شارژ کامل می برسد. حداکثر سرعت این دوچرخه برقی در وضعیت شارژ کامل 40 کیلومتر در ساعت است.

موتور سیکلت DJANGO

موتور سیکلت DJANGO

گروه صنعتی کبیر در این نمایشگاه با تعداد زیادی از محصولات خود حضور یافته است. تعدادی از محصولات شرکت پژو و تعدادی از محصولات شرکت ماهیندرای هند، جزو سبد محصولات گروه صنعتی کبیر هستند. یکی از این محصولات، موتور سیکلت DJANGO از شرکت پژو می باشد. این موتور سیکلت تنها 135 کیلوگرم وزن دارد. حجم موتور آن نیز 150 سی سی می باشد. این موتورسیکلت در کلاس اسکوترهای شرکت پژو قرار می گیرد.

موتورسیکلت Gusto

موتورسیکلت Gusto

محصول دیگری از گروه صنعتی کبیر، موتور سیکلتی از شرکت ماهیندرای هند است. این مدل از ماهیندرا که Gusto نام دارد، مجهز به سیستم Guide Lamp هست که بعد از ترک موتور با روشن نگه داشتن چراغ ها مدت کوتاهی مسیر را روشن نگه می دارد. این موتور سیکلت کاربراتوری، دارای حجم موتور 110 سی سی است که حداکثر توان تولید گشتاور 8.5 نیوتن متر را دارد. همچنین میزان مصرف سوخت این موتور 1.8 لیتر در هر صد کیلومتر است.

درادامه شاهد گزارش تصویری گروه خودروبانک از این نمایشگاه خواهید بود. گزارش پیش رو شامل مصاحبه هایی با مدیر برگزار کننده نمایشگاه سرکار خانم فریبا خاکزاد ونماینده های شرکت های جهان رو، پیشتاز موتور توس و لیکو مولی می باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/1
سال 2017 میلادی تو ایران هنوز موتور سیکلت کاربراتوری تولید میشه؟!!!