موضوعات داغ

با ماشین خشن و اسپرت سمیر نصری آشنا شوید

عکس مطلب اول
همیشه این سوال مطرح است که افراد مشهور و پولدار جهان چه ماشین‌هایی سوار می‌شوند و در این میان فوتبالیست‌های مطرح جهان هم به عنوان چهره‌های سرشناس و صدالبته پولساز دنیا شناخته می‌شوند. به همین دلیل این اواخر در رابطه با ماشین‌های فوتبالیست‌ها و همچنین مروری کلی هم بر فعالیت‌های خود فوتبالیست‌ها نظیر "مسوت اوزیل"، "یحیی توره"، "الکسیس سانچز"، "وین رونی"، "جان تری" و... داشتیم، حال در این مقاله می‌خواهیم یکی دیگر از بازیکنان مطرح اروپایی را مورد بررسی قرار دهیم که فعلا به صورت قرضی برای باشگاه اسپانیایی "سویا" بازی می‌کند.
سمیر نصری با نام کامل "سمیر بن سید نصری"، زاده شهر مارسی در کشور فرانسه، ولی اصالتا الجزایری است که در تاریخ 26 ژوئن 1987 میلادی چشم به جهان گشود. وی دوران فوتبالی خود را هنگامی که تنها 10 سال داشت، در پست هافبک و در تیم باشگاه‌های جوانان "المپیک مارسی" تا سال 2004 میلادی دنبال کرد، ولی از سال 2004 به بعد وارد تیم اصلی المپیک مارسی شد تا دوران حرفه‌ای فوتبال خود را آغاز کند.
سمیر نصری تا سال 2008 میلادی حدود 121 بازی در پست هافبک برای المپیک مارسی توپ زد، تا اینکه در سال 2008 میلادی وارد تیم آرسنال شد و تا سال 2011 میلادی به فعالیت خود در این تیم ادامه داد. بعد از آرسنال هم از سال 2011 میلادی تا کنون به تیم منچسترسیتی پیوسته است، ولی این اواخر به صورت قرضی برای تیم باشگاهی "سویا" بازی می‌کند تا سرنوشتش در منچسترسیتی مشخص شود.

لامبورگینی اونتادور

حال این بازیکن 28 ساله فرانسوی که این اواخر به صورت قرضی برای "سویا" بازی می‌کند، برای خود یک نسخه ویژه از لامبورگینی اونتادور "پیرلی ادیشن" به ارزش 330 هزار دلار تهیه کرده است که در طراحی ظاهری آن می‌توان تفاوت‌هایی با نسخه‌های استاندارد لامبورگینی اونتادور پیدا کرد، نظیر لاستیک‌های ویژه پیرلی بر روی رینگ های اسپرت مشکی رنگ اونتادور و همچنین خطوط نارنجی رنگ بر روی آینه‌های جانبی، ورودی‌های هوای اطراف سپر، خروجی‌های هوای گلگیرهای عقب و همچنین بر روی ستون اصلی پنجره مشاهده کرد.
این تغییرات هم بیشتر در همان طراحی ظاهری اونتادور خلاصه شده است و در زیر کاپوت آن همچنان از پیشرانه‌ای دوازده سیلندر 6.5 لیتری استفاده شده که می‌تواند در حداکثر کارایی خود نیرویی معادل 700 اسب بخار از طریق جعبه دنده‌ای 7 سرعته (مجهز به پدال‌های تعویض دنده پشت فرمان) به سمت چرخ‌های محرک اتومبیل ارسال کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/5
مگه سمیر نصری فقط لامبورگینی داره به جز لامبورگینی 30 تا 40 تا ماشین های دیگه هم داره از برند های مختلف از قبیل فراری.بنتلی.رزولریس.بی ام و.اعودی.مرسدس بنز.کادیلاک.جگوار.بوگاتی و ... همه ی این ماشین ها فقط داخل یه پارینگ خونش در انسپانیاست تو پارکیگ خانه های دیگش معلوم نیست چه خبره
1395/11/6
اقا میثم مرد حسابی تو برا سانچز هم همین جملرو دقیقا گفتی ...برا اوزیل هم دقیقا همین جملرو ولی با اسم مهیار اومدی نوشتی از طریقه نگارشتم معلومه خودتی ...بیخیال بهت پول نمیدن که الکی تبلیغ میکنی