موضوعات داغ

بهترین‌های نمایشگاه دیترویت 2017 مشخص شدند

عکس مطلب اول
نمایشگاه بین المللی دیترویت 2017 که هر ساله در ماه ژانویه برگزار می‌شود، امسال هم کار خود را شروع کرد و بعد از سپری کردن یک هفته بسیار هیجان انگیز و معرفی خودروهای جدید توسط شرکت‌های بزرگ خودروسازی به کار خود پایان داد، حال در این مقاله قصد داریم مروری کوتاه برروی برترین خودروهای نمایشگاه دیترویت 2017 داشته باشیم که توسط یکی از معتبرترین و فعال‌ترین وبسایت‌های خارجی انتخاب شده‌اند.

مرسدس بنز E کلاس کوپه

1- مرسدس بنز E کلاس کوپه 2018
جدیدترین مدل از مرسدس بنز E کلاس کوپه که در آخرین ویرایش خود به شکل سایر برادرانش درآمده است، اولین گزینه در لیست ما خواهد بود که با طیف وسیعی از تکنولوژی‌های بروز و پیشرفته در نمایشگاه بین المللی دیترویت ظاهر شده است، ولی مهم‌تر از این‌ها می‌توان به پیشرانه محرک 3 لیتری قدرتمند آن در زیر کاپوت اشاره کرد که از نوع " شش سیلندر توئین توربو" بوده و می‌تواند در حداکثر کارایی خود نیرویی معادل 329 اسب بخار تولید کند که باعث شده ترکیبی جذاب از زیبایی و قدرت بدست آید.

آئودی Q8 کانسپت

2- آئودی Q8 کانسپت
تاکنون کمپانی خودروسازی آئودی کانسپت‌های متفاوتی در نمایشگاه‌های مختلف ارائه کرده است، ولی امسال در نمایشگاه بین المللی دیترویت 2017 با رونمایی از کانسپت Q8 سنگ تمام گذاشت که بدون شک تا به امروز یکی از بهترین طراحی‌های آئودی به شمار می‌آید. در رابطه با پیشرانه محرک این محصول هم صحبتی به میان نیامده است، ولی اگر روزی به مرحله تولید نزدیک شود، می‌توان انتظار یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی و یا الکتریکی را برای آن داشت.

کیا استینگر GT

3- کیا استینگر GT
بعد از معرفی کانسپت‌های متفاوت و همچنین اخبار و شایعاتی که امسال بیش از اندازه در رسانه‌های خودرویی دست به دست چرخید، بلاخره خودروی سدان اسپرت کیا به نتیجه رسید و طبق وعده‌ای که داده شده بود، در نمایشگاه بین المللی دیترویت 2017 با چهره‌ای جذاب و اسپرت و همچنین دو پیشرانه محرک متفاوت معرفی شد که موتور اول از نوع توربوشارژر چهار سیلندر و دارای حجمی 2 لیتری بوده که می‌تواند حداکثر نیرویی 255 اسب بخاری و گشتاوری 352 نیوتن متری تولید کند و همچنین پیشرانه دوم هم از نوع 3.3 لیتری شش سیلندر خورجینی است که می‌تواند حداکثر نیرویی 365 اسب بخاری و گشتاوری 494 نیوتن متری تولید کند که در عمل شتاب صفر تا صد 5.1 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 269 کیلومتر بر ساعتی را به همراه داشته است.

تویوتا کمری

4- تویوتا کمری 2018
یکی از جذاب‌ترین لحظه‌های نمایشگاه دیترویت 2017 را می‌توان معرفی جدیدترین نسخه از سدان تویوتا کمری عنوان کرد که در طراحی ظاهری خود تغییرات بسیار زیادی را تجربه کرده تا چهره‌ای جذاب‌تر و اسپرت بدست آورد. علاوه بر این، تویوتا برای بخش مولد قدرتی این ماشین هم از پیشرانه‌های 2.5 لیتری تنفس طبیعی و پیشرانه‌ای 3.5 لیتری شش سیلندر V شکل کمک می‌گیرید که نیروی آنان توسط جعبه دنده‌ای 8 سرعته اتوماتیک و یا جعبه دنده‌ای اتوماتیک CVT دریافت شده و به خروجی منتقل می‌شود.

لکسوس LS 500

5- لکسوس LS 500
لکسوس LS 500 یا به عبارتی دیگر پنجمین نسل از لکسوس LS هم یکی دیگر از مهمان‌های ویژه نمایشگاه بین المللی دیترویت 2017 بود که با تغییراتی 100 درصدی، چه در طراحی ظاهری و چه در مشخصات فنی به نمایشگاه دیترویت 2017 آمده بود. در همین راستا می‌توان گفت که لکسوس برای طراحی ظاهری این خودرو از کانسپت لکسوس LF-FC الگوبرداری کرده است و همچنین برای تامین انرژی حرکتی آن هم از یک پیشرانه توربودوقلوی شش سیلندر 3.5 لیتری کمک گرفته است که با فن آوری موتورهای فرمول 1 رشد پیدا کرده و می‌تواند با حفظ اقتصاد سوخت خود متناسب با یک پیشرانه شش سیلندر، هم سطح با پیشرانه‌های 8 سیلندر اقدام به تولید حداکثر قدرتی 415 اسب بخاری و گشتاور 600 نیوتن متری کند که در عمل باعث شده حداکثر شتاب صفر تا صد این خودروی لوکس لکسوس در تنظیمات RWD (محور عقب محرک) به حدود 4.5 ثانیه برسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد