موضوعات داغ

فرانکشتاین دنیای ماشین‌ها را ببینید + فیلم

عکس مطلب اول
اگر شما فکر می‌کنید که نمی‌توانید رویاهای دوران کودکی خود را محقق کنید و یا حتی اینکه فکر می‌کنید نمی‌توانید خودرویی اختصاصی بنابر سلیقه خود داشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با کار اختصاصی یک مهندس برق در آفریقای جنوبی بنابر سلیقه‌اش آشنا کنیم.
"موسی نگوبنی"، یک مهندس برق در آفریقای جنوبی است که پس از خواندن مجلات بین المللی ماشین طی چند سال، تصمیم به ساخت خودرویی اختصاصی برای خود گرفت تا در نهایت با صرف هزینه ای 16 هزار و 750 دلاری و همچنین صرف زمان 3 ساله، موفق به ساخت خودروی ایده آل با ترکیب چند ماشین باهم شود.
برای تحقق این پروژه، موسی نگوبنی از موتور 2 لیتری و سیستم ترمز عقب بی ام و 318is متعلق به سال 1998 میلادی، از شیشه عقب مزدا 323 متعلق به سال 1986 میلادی، از پنجره‌های بی ام و M3 E46 متعلق به سال 2005 میلادی، از شیشه جلو فولکس واگن Caddy، چراغ‌های پیشانی مدل‌های 2011 آئودی TT و در نهایت از چراغ‌های عقب نیسان GT-R استفاده کرده است تا نتیجه کار چیزی شود که هم در تصویر و هم در ویدیو مشاهده می‌کنید.
علاوه بر این‌ها، موسی نگوبنی برای ماشین خود یک راه حل برای روشن کردن موتور از راه دور پیدا کرده است که از طریق تلفن همراه قابل استفاده است.
در آخر هم موسی نگوبنی عنوان کرد که پیش از این علاقه‌ای به رسانه‌ای شدن کارش نداشت، زیرا در آفریقا خیلی‌ها توانایی چنین کاری ندارند و بدتر از آن، خیلی‌ها سعی می‌کنند که شما هم چنین چیزی نداشته باشید و با شما نبرد خواهند کرد، اما حالا به این نتیجه رسیده‌ام که در وهله اول مهارت‌های لازم برای ساخت چنین پروژه‌ای هائز اهمیت است تا چیزی که در انتها تولید می‌شود.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/8
انصافا خیلی خوب درست کرده ،بدون امکانات ،دست ساز،اونم تو آفریقا ،واقعا آفرین خیلی با استعداد هست ،من تعجبم از نظر فنی مهندسی چطوری موتور و گیربکس را سر هم بندی کرده ،واقعا لايک ،👍