موضوعات داغ

متلاشی کردن موتورسیکلت‌ها توسط فیل عصبانی + فیلم

عکس مطلب اول
بدون شک یکی از خطرناک‌ترین موجودات کره زمین می‌تواند "فیل" باشد، اما در عین حال می‌توان از این موجودات برای جذب گردشگر و یا کاربری‌های حمل بار استفاده کرد که این نوع کاربری در کشور هندوستان به وفور دیده می‌شود، اما تا زمانی می‌توان استفاده ابزاری از این موجودات عظیم الجثه کرد که آرام باشند. در غیر این صورت نتیجه داستان چیزی می‌شود که در قالب یک فیلم توسط گروه خودروبانک برای شما در انتهای مقاله بارگذاری شده است.
باتوجه به محتویات فیلم، می‌توان نتیجه تحریک کردن یک فیل را مشاهده کرد که به موتورسیکلت‌های مردم و یا حتی خودروهای کوچک 3 چرخ هندی‌ها که در یک فستیوال محلی شرکت کرده بودند، هجوم آورده و آنان را نابود می‌کند که با تماشای فیلم بهتر می‌توان بهتر این موضوع را درک کرد.
بد نیست بدانید که فیل‌ها سنگین‌ترین جانوران خشکی هستند و نوع بالغ فیل نر حداکثر ۶۰۰۰ کیلوگرم وزن دارد. فیل‌ها 3.6 متر و گاهی اوقات هم تا ۵.۵ متر طول دارند و ارتفاع نوع بالغ آنان هم حدودا به 3.2 متر می‌رسد که معمولاً وزن آنها را به ۴ تا ۶ تن می‌رساند.
ابزارهای قدرتمند فیل که از آنها برای خراب کردن وسایل مردم استفاده می‌کند، اول از همه خرطوم آنان است که عضوی ماهیچه‌ای بوده و تقریباً تا 1.8 متر هم رشد پیدا می‌کند و وزنی حدود ۱۴۰ کیلوگرمی دارد. ابزار دیگر هم می‌تواند عاج قدرتمند فیل باشد که در واقع به عنوان دندان‌های ردیف دوم فیلم شناخته می‌شوند که ارزش بسیار بالایی هم دارد و شکارچیان بسیار زیادی را به سمت خود جلب می‌کند. معمولا عاج‌ فیل‌ها در تمام طول عمر یک فیل رشد پیدا می‌کنند و هرفیلی که عاج‌های بسیار بزرگی داشته باشد، از لحاظ طول عمر هم حیوانی پیرتر بشمار می‌آید.



نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد