موضوعات داغ

تویوتا پریوس C فیس لیفت شد

عکس مطلب اول
مهرماه سال گذشته بود که کمپانی خودروسازی تویوتا نسخه‌ای ویژه از کوچک‌ترین خودروی هیبریدی خود یعنی پریوس C معرفی کرد، نسخه‌ای که چهره‌ خشن‌تر به خود گرفته بود و دیگر آن طراحی خشک و ساده قبل را نداشت، اما باتوجه به اینکه تنها یک سال و چندماه از معرفی این خودرو می‌گذرد، کمپانی خودروسازی تویوتا تصمیم به معرفی نسخه‌ای فیس لیفت از آن گرفته است تا شاید باعث تقویت فروش آن در بازار شود.
بر روی مدل قبل تویوتا پریوس C، شرکت سازنده از همان سیستم محرک تویوتا پریوس اصلی که شامل یک موتور الکتریکی و یک موتور درون سوز 1.5 لیتری بنزینی می‌شود، استفاده کرده بود. حال با معرفی نسخه فیس لیفت هم شاهد حضور چنین فاکتورهایی در بخش مولد مولد قدرتی هستیم که در این میان پیشرانه درون سوز 1.5 لیتری چهار سیلندر قادر به تولید حداکثر قدرتی 73 اسب بخاری و گشتاوری 111 نیوتن متری خواهد بود، اما وقتی نیروی آن با نیروی موتور الکتریکی ترکیب شود، در مجموع تبدیل به حداکثر قدرتی 99 اسب بخاری می‌شود.

تویوتا پریوس C

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید و بیشتر منحصربه فرد تویوتا پریوس C فیس لیفت هم می‌تواند سیستم ترمز اتوماتیک قبل از برخورد باشد که طبق ادعای تویوتا در بیشینه سرعت 85 مایل بر ساعتی، یعنی چیزی حدود 137 کیلومتر بر ساعتی هم فعال می‌شود، ولی بهترین نتیجه را می‌توان در سرعت 31 کیلومتر بر ساعت از آن گرفت که به موقع تشخیص می‌دهد و وارد عمل می‌شود. از دیگر سیستم‌های ایمنی این تویوتا پریوس هاچ بک هم می‌توان به سیستم هشدار خروج از جاده و سیستم نوربالای اتوماتیک اشاره کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد