موضوعات داغ

با خودروی اسپرت و عضلانی ماریو بالوتلی آشنا شوید

عکس مطلب اول
پیرو مقاله‌های گذشته، تاکنون در رابطه با بازیکنان مطرحی همچون "مسوت اوزیل"، "سمیر نصری"، "وین رونی"، الکسیس سانچز"، "یحیی توره"، "جان تری" و... صحبت داشته‌ایم که فعالیت هرکدام در دنیای فوتبال به چه صورت بوده و مهم‌تر از همه اینکه چه ماشین‌هایی سوار می‌شوند، حال در این مقاله قصد داریم مهاجم سرشناس ایتالیایی‌ها را مورد بررسی قرار دهیم که فعالیت آن در دنیای فوتبال به چه شکل بوده و مهم‌تر از همه اینکه چه ماشینی سوار می‌شود.
ماریو بالوتلی با نام کامل "ماریو بارووا بالوتلی (Mario Barwuah Balotelli)"، متولد ۱۲ اوت ۱۹۹۰ میلادی و در شهر پالرمو ایتالیا است که هم اکنون به عنوان یک مهاجم در تیم ملی ایتالیا و در تیم باشگاهی "نیس" توپ می‌زند.
ماریو بالوتلی از یک زوج مهاجر غنایی متولد شد، اما در سال ۱۹۹۳ میلادی به خاطر مشکلاتی که خانواده ماریو داشتند، مسئولیت فرزندشان را به خانواده ایتالیایی "بالوتلی" واگذار کردند. در ابتدا ماریو روزهای هفته را در کنار بالوتلی‌ها سپری می‌کرد و آخر هفته‌ها نزد خانواده خود بازمی‌گشت. اما پس از مدتی قرار شد ماریو برای همیشه و به طور دائم با سیلویا و فرانچسکو بالوتلی که خانه بزرگ و مجللی در همان شهر داشتند، زندگی کند. ماریو در خانه بالوتلی‌ها رشد کرد و به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرد، اما پس از سال‌ها و به شهرت رسیدن ماریو بالوتلی، خانواده غنایی‌اش درخواست بازگشت او را کردند که با مخالفت شدید ماریو بالوتلی مواجه شدند، زیرا ماریو بالوتلی معتقد بود که خانواده اولی (غنایی) او را فقط به خاطر موقعیتی که هم اکنون بدست آورده است می‌خواهند.
با مروری کلی و خلاصه بر شرح زندگی ماریو بالوتلی، حالا وقت آن است که کمی هم در رابطه با فعالیت‌های حرفه‌ای ماریو بالوتلی و موفقیت‌هایش صحبت کنیم. گفتنی است که ماریو بالوتلی تاکنون در تیم‌های معتبری همچون لومتزانه 2 بازی کرده است، از سال 2006 تا سال 2010 میلادی برای اینترمیلان 59 بازی کرده و موفق به زدن 20 گل شده است، از سال 2010 تا سال 2013 میلادی به تیم منچسترسیتی رفته و در 54 بازی خود موفق به زدن 20 گل شده است، از سال 2013 تا 2014 میلادی وارد تیم آ.ث میلان شده و در 43 بازی خود موفق به زدن 26 گل شده است و در حال حاضر هم در تیم "نیس" فرانسه بازی می‌کند که تاکنون بیش از 12 بازی انجام داده و موفق به زدن بیش از 6 گل شده است تا فعالیت حرفه‌ای این بازیکن 26 ساله همچنان ادامه داشته باشد.

بنتلی کانتیننتال سوپراسپرت

ماشینی که هم اکنون به عنوان خودروی شخصی "ماریو بالوتلی" در تصویر هم می‌بینید، در واقع یک دستگاه بنتلی کانتیننتال سوپراسپرت است که سال 2010 میلادی به صورت کوپه و کروکی معرفی شد و حالا هم ماریو بالوتلی یک نسخه کوپه از بنتلی کانتیننتال سوپر اسپرت را دارد که با استفاده از پیشرانه‌ای قدرتمند 621 اسب بخاری در زیر کاپوت آن و همچنین کمک گرفتن از جعبه دنده‌ای پرسرعت "Quickshift"، می‌تواند در عرض تنها 3.7 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و همچنین با حداکثر سرعتی 329 کیلومتر بر ساعتی به راه خود ادامه دهد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/6
مطمئنید این ماشین بالوتلی است دقت کنید فرمان این ماشین سمت راست است یعنی مخصوص رانندگی در انگلستانه در حالیکه بالوتلی در ایتالیا زندگی میکنه ضمن اینکه بنتلی برای صادرات به کشورهای دیگر(ازجمله ایتالیا)ماشین فرمان سمت چپ هم تولید میکنه
1395/11/6
مال زمانیه که تو لیورپول بازی می کرد