موضوعات داغ

نمایشگاه خودرو اصفهان: میتسوبیشی میراژ، کم مصرف کوچک

عکس مطلب اول
عکس: علیرضا هاشم الحسینی

نمایشگاه خودروی اصفهان امسال شاهد حضور گسترده ی آرین موتور به عنوان نمایندگی میتسوبیشی در ایران بود. این شرکت در غرفه ی خود میتسوبیشی میراژ جدید را نیز در معرض نمایش بازدید کنندگان قرار داده بود.
میراژ را باید یکی از بهترین ساخته های میتسوبیشی دانست. گرچه شاید این کلاس خودرویی در بازار کشورمان خیلی طرفدار نداشته باشد اما در خارج از کشور و به خصوص در اروپا خودروهایی در این کلاس فروش بسیار بالایی دارند.
اما به میراژ بپردازیم. مدل جدید این خودرو که با یک فیس لیفت جزیی مواجه شده است ظاهری بهتر و شکیل تر در مقایسه با مدل قبلی دارد. این خودرو مجهز به یک موتور ۱.۲ لیتری است که می‌تواند حداکثر ۷۹ اسب بخار قدرت تولید کند. این موتور کوچک مصرف سوخت بسیار کمی نیز دارد به طوری که مصرف ترکیبی آن تنها ۴.۶ لیتر در هر صد کیلومتر است و مصرف جاده ای آن نیز تنها ۳.۹ لیتر در هر صد کیلومتر است که میراژ را تبدیل به یکی از کم مصرف ترین خودروهای موجود در بازار می‌کند.

میتسوبیشی میراژ

یکی از دلایل مصرف بسیار کم میراژ نیز قطعا استفاده از گیربکس CVT در این خودرو است. سایر تجهیزات نیز شامل سیستمر ترمز ABS و EBD هستند. فرمان خودرو نیز از نوع تمام الکتریکی است که برای استفاده ی شهری بسیار مناسب است.
میراژ علیرغم ابعاد کوچک خود امکانات ایمنی مناسبی دارد. شش عدد ایربگ، کمربند ایمنی سه نقطه ای پیش کشنده و سیستم ایموبلایزر همگی به صورت استاندراد در این خودرو موجود هستند.
سایر امکانات میراژ نیز شامل چراغ های زنون، رینگ الومینیومی ۱۵ اینچی، تهویه‌ی مطبوع دستی، رودری ها با طرح مشکی پیانو، دسته دنده ی چرمی، کلیدهای کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان، صندلی های عقبی تاشو، بلوتوث، کامپیوتر سفری، گرمکن صندلی های جلو، سیستم ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل، سنسور پارک عقب و دوربین دید عقب هستند.
میراژ ۲۰۱۷ در حال حاضر به قیمت ۷۹ میلیون تومان از نمایندگی میتسوبیشی قابل خریداری است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد