موضوعات داغ

نمایشگاه خودرو اصفهان: محصولات ام جی، لشکر توربوها

عکس مطلب اول
عکس: علیرضا هاشم الحسینی


مدیا موتور نمایندگی محصولات MG در ایران حضور فعالی در نمایشگاه خودروی اصفهان داشت. مدیل موتور ۳ محصول خود را به این نمایشگاه آورده بود که به آن‌ها خوایم پرداخت.
اولین مدل کراس اوور محبوب و البته قدرتمند GS است که قبلا نیز ویدیوی تست آن توسط خودروبانک تهیه شده بود و در سایت موجود است. این کراس اوور گرچه در کلاس رقابتی قرار دارد و باید خودروهایی مانند اسپرتج، توسان، تویوتا رو۴ و رنو کولیوس رقابت کند اما به جرات می‌توان گفت که جی اس قوی ترین خودرو در بین تمامی رقبای خود است. این خودرو مجهز به یک موتور ۲ لیتری توربوشارژر دار است که به کمک سیستم تزریق مستقیم سوخت می تواند ۲۱۷ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. چنین قدرت و گشتاوری در کنار گیربکس ۶ دنده ی دوبل کلاچ کافیست تا شتاب صفر تا صد GS عددی کمتر از ۸ ثانیه باشد. برای تعویض دنده از پشت فرمان نیز شیفتر هایی در این قسمت نصب شده اند و خود سیستم فرمان نیز از نوع الکتریکی است.

ام جی جی اس

ام جی جی اس مجهز به امکاناتی چون سیستم استاپ/استارت، ترمزهای دیسکی در هر چهارچرخ، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی، سیستم کنترل پایداری، ترمز دستی برقی، سیستم اتوهلد، شش عدد ایربگ، تهویه ی خودکار، سیستم ورود و استارت بدون کلید، ساندروف برقی، پاور ویندوز، آینه های برقی گرمکن دار، سنسور نور، صندلی راننده با تنظیم برقی، دوربین دید عقب، صفحه نمایش لمسی ۶.۱ اینچی، بلوتوث، فرمان و صندلی های چرمی و سنسور پارک عقب است.
مدل جی اس در حال حاضر به قیمت ۱۶۲ میلیون تومان توسط نمایندگی به فروش می‌رسد و فروش اقساطی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

مدل بعدی ام جی در این نمایشگاه خودروی سدان ام جی ۶ بود. این خودرو در حال حاضر مدل جدید آن در ایران عرضه می شود تغییرات ظاهری و فنی را در مقایسه با مدل اولیه ی خود تجربه کرده است.

ام جی ۶

ام جی ۶ مجهز به یک موتور ۱.۸ لیتری توربوشارژر دار است که می تواند ۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۱۵ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو ۱۰ ثانیه اعلام شده است و مصرف سوخت آن نیز معادل ۷.۵ لیتر در هر صد کیلومتر است. حداکثر سرعت این مدل نیز ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت است.
ام جی ۶ مجهز به گیربکس ۶ دنده ی خودکار است و امکان تعویض دنده از پشت فرمان نیز وجود دارد.

ام جی ۶

ام جی ۶ مجهز به ۶ عدد کیسه هوا، سیستم کنترل کشش، سیستمر کنترل پایداری، سیستم استاپ/استارت، سیستمر شروع حرکت در سربالایی، سیستم خشک کننده ی دیسک های ترمز، ترمز پارک الکترونیکی، سیستم نشان دهنده ی باد لاستیک ها، سانروف برقی، استارت بدون کلید، کروز کنترل، کول باکس، روکش چرم صندلی ها و فرمان، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین دید عقب، گرم کن صندلی های جلو، چراغ های زنون، سنسور باران، چراغ شور و تهویه ی خودکار دوگانه است.
ام جی ۶ به قیمت نقدی ۱۲۶ میلیون تومان در حال حاضر به فروش می رسد و امکان خرید اقساطی آن نیز وجود دارد.
آخرین مدل ام جی که به زودی به بازار خواهد آمد نیز مدل GT بود. این مدل یک سدان کوچک است که این یکی هم دارای موتور توربو است. موتور ۱.۵ لیتری این خودرو ۱۲۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتون متر گشتاور دارد. شتاب صفر تا صد کیلومتر آن تنها ۹.۸ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت است.
مصرف سوخت این سدان کوچک تنها ۵.۷ لیتر در هر صد کیلومتر است.

ام جی جی تی

در بخش امکانات رفاهی و ایمنی، ام جی جی تی مجهز به شش عدد کیسه هوا، نمایشگر لمسی، بلوتوث، سانروف، روکش چرم فرمان و صندلی ها، برف پاک کن های خودکار و سیستم EBD است.
قیمت فروش نقدی این خودرو در حال حاضر ۱۰۶ میلیون تومان است.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/8
ام جی با هزینه ی نگهداری بالا! والا خودشونو کشتن رو همه ی ماشیناشون توربو گذاشتن قوی ترینش شده ۲۱۷ اسب! چینیه دیگه... موتور ۲ لیتری x4 رو از همه نظر با جی اس مقایسه کنید بعد بیاید بگید ام جی اروپاییه! نمیدونم انگلیسیه! نمایندگیش هم ک با زندگی مردم بازی میکنه! ام جی ۳۵۰ اوورد یهو قطع کرد الان قطعش نیست هرکی خریده نمیتونه بفروشه! ام جی ۳ هم ک بدتر! کلن فک کنم صد تا اوورد بیچاره خریدارا! چرا باید مزدا ۳ رو ول کرد ام جی جی تی خرید؟ و و و و
1395/11/8
باز دروغگویی های این ادم مغرض شروع شد جرات اسم گذاشتن هم که نداره البته دیگه همه اسم ها را امتحان کرده!!!
ام جی 3 ، 1000 تا وارد شد و همه هم فروش رفت و مدل 2017 آن سال دیگه وارد میشه و 350 هم مدل به روز 360 اش در ایران مونتاژ شده و از اسفند بیرون داده میشه و این خودرو از جمله موتورش با 350 و MG3 و MG GT یکسانه (البته مال GT توربو آن است ) .. موتور این خودرو در آذربایجان و در خط تولید سایک تولید خواهد شد و آذربایجان قطب صادرات سایک موتور خواهد شد .. پس نبودن لوازم و قطعات حرف خنده داریه چون برعکس با ارزش ترین خودروی وارداتی و تولیدی ایران خواهد شد..
ضمنا MG350 و MG3 اصلا خرابی ندارند و اینو از نمایندگی ها و مهندسان و تعمیرکاران نمایندگی ها می شنوید..
این خودرو بازار فروش بهتری از بسیاری خودروهای تولید داخل داره و با کارخانه SAIC در آذربایجان ، بازار بسیار بهتری هم خواهد داشت مخصوصا MG 3 ,350 , GT , 360 که بسیاری قطعاتشان در ایران فراوان خواهد بود ..
نمایندگی MG ، مدیا موتور از بسیاری نمایندگی های وارداتی ها همیشه بهتر بوده و مقایسه شما با ب ام و X4 هم خیلی جوک جالبی بود ولی ام جی جی اس برترین شاسی بلند رنج قیمتی خود در ایرانه و MG GT هم با اختلاف قیمتی 25 میلیونی با مزدا 3 ، ارزش بیشتری برای خرید داره..
1395/11/9
ام جی آشغال چینی گاز بهش بدی، گیربکس شو باید بندازی آشغالی!
ماشین چینی خریدن = ریختن پول تو سطل زباله
1395/11/9
باز این حرف زد قطعه برای ام جی 350 نیست هههه ام جی 3 هم 900 تا در عرض یک سال وارد شد برو تحقیق کن تا مردم فکر نکنن مشکل مغزی داری برو ماشین 450 ملیونی و با ماشین 150 ملیونی مقایسه میکنی اخه تو که تو عمرت پشت ام جی نشستی چرا حرف میزنی مزدا 3 که حتی یه درگاه یو اس بی نداره رو میای با ام جی توبو مقایسه میکنی فقط شفااااااااا
1395/11/9
با اومدن ام جی پارس موتور تبریز مدیا موتور بای بای 🔇
1395/11/9
این اقا امیر حتما زیر 25 سال سن داره مطمینم
1395/11/10
نه قربان ، ساعت درج نظرات با ساعت تعطیلی مدارس منطبقه و روزهای برفی که مدارس تعطیل میشه ، عبارات و افاضات از سر صبح برقراره..