موضوعات داغ

نمایشگاه خودرو اصفهان: ميتسوبيشي لنسر، خوش استيل ژاپني

عکس مطلب اول
عکس: علیرضا هاشم الحسینی

نمایشگاه خودرو اصفهان شاهد حضور مدل فیس لیفت میتسوبیشی لنسر هم بود که این مدل مدتی است وارد بازار کشور شده است و با توجه به سابقه ی خوبی که این مدل دارد استقبال از آن نیز بد نبوده.
بر خلاف ظاهر خشنی که لنسر دارد در بازار ایران با یک مجموعه ی فنی معمولی عرضه می شود که البته برای استفاده ی روزمره مناسب و کافی بوده و کیفیت بالایی دارد.
موتور این خودرو چهار سیلندر ۱.۸ لیتری است که می تواند ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۱۷۶ نیوتون متر گشتاور تولید کند. مصرف شهری لنسر ۸.۶ لیتر، مصرف جاده ای آن ۵.۵ لیتر و مصرف ترکیبی آن ۶.۶ لیتر در هر صد کیلومتر است.
گیربکس لنسر از نوع ضریب متغیر است و امکان تعویض ۶ دنده به صورت دستی و از طریق پدال های پشت فرمان وجود دارد. شتاب صفر تا صد کیلومتر نیز ۱۱.۵ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۱۹۲ کیلومتر بر ساعت است.

ميتسوبيشي لنسر

در بخش امکانات لنسر مجهز به ۷ عدد کیسه ی هوا شامل کیسه هوای زانوی راننده، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، برف پاکن و شیشه شوی جلو مجهز به سنسور باران، سنسور دنده عقب، دوربین دید عقب ،کروز کنترل، غربیلک فرمان و سردسته دنده با روکش چرمی، سر اگزوز، سانروف با تنظیم الکتریکی، آینه های جانبی همرنگ با بدنه، تنظیم برقی آینه‌­ها، مجهز گرمکن شیشه عقب با تایمر، شیشه بالابرهای عقب و جلو برقی، کنسول وسط با درب روکش چرمی، چراغ­های جلو زنون، مجهز به سیستم گردش اتومانیک چراغ های جلو با توجه به گردش فرمان (AFS)، تنظیم اتوماتیک ارتفاع نور چراغ های جلو، شوینده ی چراغ های جلو، روشن و خاموش شدن چراغهای جلو به صورت خودکار و گرمکن صندلی بهمراه سیستم تهویه است.
لنسر در حال حاضر به قیمت نقدی ۱۳۶ میلیون تومان به فروش می رسد و امکان خرید اقساطی آن نیز وجود دارد.

نظرات کاربران

16 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/8
میگن دیگه لنسر تولید منیشه
1395/11/8
اون شایعه بود که تکذیب شد همین سایت هم خبرش رو گذاشت
1395/11/9
شيفتراي پشت فرمونش چقدر زايه اس با فرمون نمي چرخه
1395/11/9
همچین در مورد شیفتر ها حرف می زنی انگار کدوم یکی از رقیب هاش اصلا شیفتر داره که حالا ثابت باشه یا با فرمون بچرخه ,گربه دستش به گوشت نمی رسه میگه بو میده ,اینقدر این ماشین خوبه چیزی واسه عیب گذاشتن نداشتی خواستی یه چیزی گفته باشی شرط می بندم دست زدن به همون شیفتر های پشت فرمون جزو آرزوهاته
1395/11/12
جهانیش امسال متوقف میشه. برا آسیا و خاورمیانه تا 2018 تولیدش ادامه داره.
1396/2/7
عزیزم تو پیچ که شیفت نمیکنی. از کارخانه معظم میتسوبیشی ایراد گرفتی مثلا؟ میدونستی میتسوبیشی جنگنده و زیر دریایی تولید میکنه؟
1395/11/8
لنسرو من یکی که خیلی دوس دارم
1395/11/8
گرون و کم قدرته. با 140 اسب قیمتش باید حداکثر 100 تومن باشه. ضمنا چند ماه دیگه سیتروئن c4 با موتور 165 اسبی و قیمت 120تومن میاد. دیگه لنسر با اون خدمات پس از فروش افتضاش چیه!!
1395/11/8
لطفا نظرات غیر کارشناسانه ندید. لنسر تو رده خودش امکانات مناسبی و کیفیت خوبی داره و قیمتش هم مناسبه. فقط مشکلش اینه که یک کم دیگه طراحیش قدیمی است. همچین میگی با 140 اسب 100 تومان که انگار هیوندای اکسنت که یه کلاسم از این پایین تره و کره ای هست رو دارند مفت می دن دست مردم.
1395/11/8
گرون بودنش که همه ماشینا بدون استثنا گرون هستند ولیکن مسئله اینه که باید بین همین گرونا بتونی خوب انتخاب کنی. اون محصول سیتروئن بزار اول بازار بیاد بعد برا لنسر کری بخون
1395/11/10
واقعا که چقدر یکی می تونه کوته فکر باشه که قیمت خودرو بر اساس اسب بخار تعیین کنه ,همین امثال شما هستین که چینی های جور واجور با پایین ترین سطح کیفیت فقط به دلیل داشتن توربو می خرید ,والا این چینیا می دونن عامه چه سلیقه ای داره که اینقدر اشغال فرستادن ایران برو سیتروین بگیر حال کن با اسب بخارش ,لنسر لیاقت می خواد که هرکسی نداره
1395/11/8
اسطوره تمام نشدنی....عاااالیه لنسر
1395/11/8
یک ماشین زیبا ولی قدیمی قدرتش برای شهر مناسبه امکاناتش هم به نسبت رقبای کره ای واقعا خوبه منتها یکم گرون قیمت هست و البته که تولیدش هم در امریکا تمام شده وبعیدنیست در آسیا هم متوقف بشه کلا نیاز به بازنگری داره ولی من به خاطر سابقه و قیافه واقعا دوستش دارم
1395/11/9
یک سوال : اون چراغای عقبش چرایکیش سفید داره ولی اونیکی همش قرمزه ؟؟ مزدا3 نیو هم اینطوریه !! دلیل خاصی داره ؟؟
1395/11/9
استاندارد اروپا = یک چراغ دنده عقب
استاندارد آمریکا = دو چراغ دنده عقب
برای همین لنسر سفارش اروپاست و یک چراغ دنده عقب داره و یک مه شکن
1395/11/9
یکیش مه شکن و یکیش چراغ دنده عقب