موضوعات داغ

تیزر تبلیغاتی جذاب لکسوس + فیلم

عکس مطلب اول
کانسپت لکسوس LF-LC را به یاد دارید؟ اگر اشتباه نکرده باشیم سال 2012 میلادی و در نمایشگاه دیترویت 2012 میلادی بود که شرکت خودروسازی لکسوس از کانسپتی تحت عنوان LF-LC پرده بردای کرد. سال گذشته هم لکسوس کانسپتی چهار درب تحت همین عنوان معرفی کرد، ولی بلاخره بعد از گذشت تقریبا 4 سال، شرکت خودروسازی لکسوس طرح اولیه LF-LC کوپه را به مرحله تولید رساند و کانسپت قدیمی این کمپانی را با نام جدید LC 500 و با مولفه‌های طراحی تقریبا نزدیک به آن کانسپت در نمایشگاه دیترویت سال گذشته معرفی کرد، یک ماه بعد از آن، یعنی در بهمن ماه سال گذشته هم شاهد معرفی نسخه هیبریدی LC 500h بودیم که در ادامه بیشتر در رابطه با آنان خواهید دانست.
البته این مقدمه چینی تنها بهانه‌ای برای سوژه جدیدمان بود و آن هم انتشار یک ویدیو تبلیغاتی خلاقانه و بسیار هیجان انگیز از لکسوس LC 500 است که توسط گروه خودروبانک برای شما آماده شده و تماشای آن خالی از لطف نخواهد بود، ولی قبل از آن بد نیست کمی هم در رابطه با این محصولات اطلاعات کسب کنید.
اول از همه برای مدل استاندارد LC 500 می توان گفت که در زیر کاپوت این زیبای شرقی از پیشرانه‌ای 5 لیتری هشت سیلندر 32 سوپاپ استفاده شده که برگرفته از پیشرانه دو لکسوس GS F و RC F است، ولی از نوع تنفس طبیعی بوده و می‌تواند در حداکثر کارایی خود حدودا 467 اسب بخار قدرت و 527 نیوتن متر گشتاور تولید کند، ولی لکسوس با استفاده از جعبه دنده 10 سرعته اتوماتیکی که سال گذشته به توسعه و تولید آن پرداخته است، توانسته تنفس طبیعی بودن پیشرانه را جبران کند و با تمامی این تفاسیر، حداقل شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت این لکسوس LC 500 را به کمتر از 4.5 ثانیه برساند.
علاوه بر این، شرکت خودروسازی لکسوس اعلام کرده که برای تولید نیرو در مدل LC 500h هم از پیشرانه‌ای 3.5 لیتری شش سیلندر V شکل در کنار موتوری قدرتمند الکتریکی استفاده کرده که به صورت ترکیبی می‌توانند قدرتی 470 اسب بخاری تولید کنند، ولی به صورت جداگانه و بدون اتلاف انرژی ترکیبی، پیشرانه درون سوز می‌تواند قدرتی 308 اسب بخاری و موتور الکتریکی نیز می‌تواند قدرتی 217 اسب بخاری تولید کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد