موضوعات داغ

رژه جالب پلیس هند با موتورسیکلت! + عکس

عکس مطلب اول
نه تنها در ایران، بلکه در سایر کشورهای جهان هم صنعت فیلم سازی بالیوود هند سوژه رسانه‌ها و مردم آنان می‌شود. فیلم‌هایی به شدت تخیلی و فوق العاده آب رفته که بیشتر از یک فیلم اکشن و هیجان انگیز، می‌تواند در قالب یک فیلم تخیلی و یا حتی یک فیلم کمدی هم ظاهر شوند، البته اگر مخاطب به صورت تفننی به تماشای فیلم‌های اکشن هندی‌ها بپردازد.
حال باتوجه به جشن اخیر هندی‌ها بابت روز جمهوری هند که در آن رژه‌های مختلفی صورت می‌گیرد و همچنین با استناد بر فیلمی که از رژه موتورسواران هندی‌ها در رسانه‌های مختلف منتشر شده است، می‌توان به این نتیجه رسید که فیلم‌های بالیوودی هندی‌ها واقعا بر روی مردم این کشور تاثیر گذاشته و با آنان خو گرفته است که حالا شاهد نمونه‌های واقعی آن در رژه روز جمهوری هند هستیم.
جهت اطلاع گفتنی است که روز جمهوری هند تاریخی است که در آن قانون اساسی هند به اجرا در آمد و در ۲۶ ژانویه سال ۱۹۵۰ میلادی جایگزین قانون اساسی سابق هند شد که باعث شد روز بیست و ششم ژانویه، روز جمهوری هند لقب گیرد و مراسمات مختلفی از جمله رژه اصلی در پایتخت ملی و در راجپاته دهلی نو و همچنین علاوه بر این، مراسماتی با درجات مختلف تشریفاتی در پایتخت‌های دولت و مراکز دیگر به مدت 3 روز برگزار شود که بخشی از رژه جالب و حیرت انگیز موتورسواری آنان را در انتهای مطلب برای شما بارگذاری کرده ایم.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/14
یاد اون کلیپ ایرانیه افتادم. بیچاره سه نفری افتادن به جون کوزه ولی نشکست.فرمانده ها هم خندشون گرفته بود.