موضوعات داغ

تصادف عجیب جان موتورسیکلت سوار را نجات داد + فیلم

عکس مطلب اول
حوادث جاده‌ای بدون شک جزیی جداناپذیر از چرخه حمل و نقل هستند و قطعا هیچکس دلش نمی‌خواهد چه به صورت عمدی که غیرممکن است و یا چه به صورت غیرعمدی قربانی یکی از حوادث جاده‌ای باشد. حتی اگر شما محتاط‌ترین فرد بر روی کره زمین هم باشید، شک نکنید که حادثه خبر نمی‌کند و با یک ترکیدگی لاستیک و یا لغزنده بودن سطح جاده دچار حادثه می‌شوید و یا وسیله‌ای نقلیه بی احتیاط با شما برخورد می‌کند. اما گاهی اوقات اتفاقی نادر در زمان وقوع حادثه رخ دهد. همانند فیلمی که در انتهای مطلب توسط گروه خودروبانک برای شما بارگذاری شده است و تماشای آن خالی از لطف نخواهد بود.
اگر قادر به تماشای ویدیو هستید، بدون خواندن ادامه مطلب به سراغ تماشای فیلم مورد نظر بروید تا واقعیت ماجرا را در قالب ویدیو درک کنید، چون صحبت‌هایی که در ادامه خواهیم داشت امکان اسپویل کردن ویدیو یا همان لو رفتن محتوای فیلم را در بر خواهد داشت که خب برای کسانی که قادر به تماشای ویدیو نیستند آماده شده است.
فیلمی که توسط گروه خودروبانک برای شما بارگذاری شده است، یکی از اتفاقات نادر در دنیای امروزی را به نمایش می‌گذارد که در آن یک موتورسیکلت سوار با سرعتی بالا از پشت با یک دستگاه اتومبیل برخورد می‌کند که طبیعتا پرتاب شدن راننده را به همراه خواهد داشت و در مورد موضوع ما هم صادق است، ولی پس از برخورد با ماشین، راننده موتورسیکلت در کمال خوش شانسی بر روی درب صندوق عقب اتومبیل فرود آمده و با کمترین جراحات ممکن و یا حتی بدون هیچگونه جراحاتی، دوباره سرپا می‌شود و با راننده ماشین به خاطر طریقه رانندگی‌اش گفتگو می‌کند، هرچند اگر کمی به سمت چپ یا راست متمایل شده بود، امکان وارد آمدن جراحات سنگین به موتورسیکلت سوار بود و یا در بدترین حالت ممکن، موجب کشته شدن موتورسیکلت سوار می‌شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/12
عجب شانسی دارن ملت، حالا اگه من بودم پرت میشم اونطرف بزرگراه میرفتم زیر هیجده چرخ
1395/11/12
خدا رحم كرد
گرنگهدارمن آنست که من می دانم
شیشه را دربغل سنگ نگه می دارد