موضوعات داغ

برند تجاری DS خودرویی جدید برای چین معرفی می کند

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
اخیرا شعبه چینی کمپانی خودروسازی سیتروئن اعلام کرده است که این کمپانی در پشت برند DS یک پرچم‌دار جدید روانه بازار خواهد کرد که از اوایل ماه آینده میلادی به طور رسمی معرفی شده و در جریان برگزاری نمایشگاه بین المللی شانگهای چین هم به نمایش گذاشته می‌شود. حال پس از اعلام این خبر از سوی سیتروئن، خبرهای ضد و نقیضی در رسانه‌های خارجی منتشر شده است که در ادامه قصد داریم پیرامون آنان صحبت کنیم.
اولین موضوعی که رسانه‌های خارجی به آن پرداخته‌اند، یک نسخه آپدیت شده از سیتروئن C6 است که به احتمال زیاد با نام DS9 وارد بازار گسترده و بکر چین می‌شود که برای مدتی در حال توسعه و ساخت آن هستند. خودرویی که پیش از این در سال 2013 میلادی تحت عنوان Numero در پشت برند تجاری DS به نمایش درآمد که برای آن سیستم محرکی هیبریدی در نظر گرفته شده بود، ولی در مقابل خودروی سیتروئن C6 دارای دو پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژر و یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژر است که به نظر می‌رسد با پوسته کانسپت DS، اما با مشخصات فنی سیتروئن C6 توسعه پیدا کند.
علاوه بر این، برخی از رسانه‌های خارجی هم به شاسی بلند جدید پژو، یعنی خودروی شاسی بلند 5008 اشاره کرده‌اند که نسخه 7 سرنشینه آن برای بازار اروپا عرضه شده است، اما حال به نظر می‌رسد که کمپانی پژو/ سیتروئن در صدد یک همکاری مشترک برای عرضه شاسی بلند 5008 در قالب محصولی با نشان تجاری DS هستند که هنوز تاییدی از سوی این کمپانی صورت نگرفته است. پس باید شایعات را کنار گذاشت و تا برگزاری نمایشگاه شانگهای چین منتظر ماند و دید که شرکت خودروسازی سیتروئن چه برنامه‌ای برای حضور بهتر برند DS در کشور چین دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد