موضوعات داغ

10 فیلم برتر تبلیغاتی خودرویی جهان را ببینید + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
هوندا، کیا، مرسدس بنز، فورد و سایر شرکت‌های بزرگ خودروسازی برای "سوپر باول" امسال آگهی‌های خود را منتشر کرده‌اند که با تماشای هرکدام، می‌توان اوج هنر و خلاقیت شرکت‌های خودروسازی، بخصوص ایده پردازان آن‌ها را مشاهده کرد.
سوپر باول امسال که بقولی پنجاه و یکمین سوپر باول دنیای خودرو هم شناخته می‌شود، جایست برای زورآزمایی شرکت‌های بزرگ خودروسازی در امر تبلیغ که تاکنون چند نمونه از کارهای خودروسازان، از جمله تبلیغ شرکت خودروسازی مرسدس بنز در رابطه با AMG GT و همچنین تبلیغ بسیار زیبا و هیجان انگیز کمپانی خودروسازی لکسوس را برای شما در خودروبانک قرار دادیم که می‌توانید از طریق این "لینک" به تماشای مجدد تبلیغ مرسدس بنز و همچنین از طریق این "لینک" به تماشای تبلیغ جالب لکسوس بپردازید.
حال امروزبرای تکمیل کار، می‌خواهیم چند نمونه دیگر از تبلیغات جالب شرکت‌های خودروسازی را برایتان بارگذاری کنیم که تماشای آنان خالی از لطف نخواهد بود. تبلیغاتی از شرکت‌های خودروسازی آئودی، شرکت خودروسازی بیوک، شرکت خودروسازی فورد، شرکت خودروسازی کیا و در نهایت شرکت خودروسازی هوندا که از دید خودروبانک، تبلیغ بیوک بسیار گنگ و بی معنی است، اما از طرفی دیگر می‌توان تبلیغ کیا در رابطه با یک رانندگی و زندگی آرام و ساده، تبلیغ جالب آئودی و در نهایت تبلیغ هوندا را جالب‌ترین کلیپ‌های تبلیغاتی عنوان کرد. در ادامه تماشای ویدیوهای زیر را به علاقه مندان توصیه می کنیم.























نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/24
به نظر خودم به ترتیبی که گفتم قشنگ بودن.
اول: لکسوس
دوم: هوندا
سوم: فورد