موضوعات داغ

فورد ماستنگی که در 60 ثانیه فروخته شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
فورد ماستنگ همیشه یکی از محبوب‌ترین خودروهای جهان بوده و همچنان هم به عنوان یکی از محبوب‌ترین خودروهای جهان شناخته می‌‌شود که بلااستثنا هرکسی خواهان داشتن یکی از مدل‌های آن است. برندی تجاری از سوی شرکت خودروسازی فورد که آخرین نسل آن موفق به فروش چشمگیری برای شرکت مادرش شده است که با امکانات و طراحی انقلابی نسل جدید فورد موستانگ چندان دور از ذهن نیست، ولی امروز می‌خواهیم شما را با یکی از خاص‌ترین خودروهای ماستنگ آشنا کنیم که اخیرا برای فروش در سایت اینترنتی eBay لیست شده است، ولی مهم‌تر از آن می‌توان به فروش اتومبیل در کمتر از 60 ثانیه اشاره کرد که در ادامه دلایل آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

فورد ماستنگ

فورد ماستنگ

یکی از اصلی‌ترین دلایل فروش سریع فورد ماستنگ در کمتر از 60 ثانیه می‌‌تواند مربوط به مدل آن باشد، زیرا خودروی لیست شده در سایت eBay اصالتا متعلق به سال 1967 میلادی و از نوع GT500 است که نمونه‌های سالم آن بیشتر از نسل جدید فورد موستانگ مشتری دارد و این مدل هم یکی از تمیزترین ماستنگ‌های موجود از سال 1967 میلادی تاکنون است که البته پروسه‌ای سنگین برای بازسازی آن ترتیب داده شده و در گالری تصاویر هم مراحل بازسازی سنگین و تکامل آن قابل مشاهده است. پروسه‌ای که در یک شرکت لهستانی دنبال شده و بعد از حدودا 3 سال تلاش و بازسازی به ثمر نشسته است.

فورد ماستنگ

فورد ماستنگ

مورد دیگری هم که باعث شده خودروی فورد ماستنگ GT500 در کمتر از 60 ثانیه به فروش برسد، ایجاد تغییر و تحولی بزرگ در داخل کابین و همچنین نصب مجموعه داشبورد و قطعات ماستنگ‌های مدل 2012 بر روی این پیرمرد 50 ساله است که باعث شده با یک طراحی بی نظیر و چشم نواز در داخل کابین یک خودروی متعلق به 50 سال پیش طرف باشیم. هرچند به همراه نصب یک مجموعه داشبورد جدید برای فورد ماستنگ GT500، شاهد بکارگیری سیستم‌های جدید کنترلی و مدیریتی هم بر روی این خودرو از جمله سیستم تهویه مطبوع کابین، کروز کنترل، سیستم ترمز ضدقفل ABS، سیستم کنترل کشش، پخش کننده CD و روکش‌های چرمی صندلی‌ها هستیم.

فورد ماستنگ

فورد ماستنگ

البته برای داشتن چنین خودروی منحصر به فردی، باید هزینه‌ای منحصربه فرد هم پرداخت کنید که برای داشتن فورد ماستنگ GT500، هزینه‌ای گزاف 155 هزار دلاری در نظر گرفته شده است که با آن می‌توان تقریبا 3 دستگاه خودروی فورد ماستنگ GT350 مدل 2017 خریداری کرد. اما گویا این قیمت بالا مانع فروشش نشده و در کمتر از 60 ثانیه به فروش رسیده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/18
به به فوق العادست بازسازی به این میگن
1395/11/19
یه ماستنگ دیگه با همین رنگ و همین تیپ قبلا توسط Tanner Foust مجری تاپگیر آمریکا تو فصل 5 اپیزود 1 تست شده بود ولی اون دنده دستی بود