موضوعات داغ

آغاز پیش فروش رنو کپچر توسط ایرانخودرو

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
گروه صنعتی ایرانخودرو از طرح جدید فروش رنو کپچر 2017 خبر داد. گفتنی است که این طرح از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 20 بهمن ماه سال جاری آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت که مشتریان پس از تاریخ ذکر شده می‌توانند با مراجعه به وبسایت گروه صنعتی ایرانخودرو نسبت به خرید این محصول اقدام کنند.
براساس اطلاعات ارائه شده از سوی ایران خودرو، رنو کپچر اتوماتیک 2017 در رنگ بندی‌های مختلف عرضه خواهد شد که سقف مشکی آن با بدنه‌ای سفید عاجی، نارنجی، نقره‌ای، خاکستری، قهوه‌ای کاپوچینو و قرمز عرضه می‌شود و سقف سفید آن هم تنها با رنگ بدنه مشکی متالیک قابل سفارش است.
پیش‌تر گروه صنعتی ایرانخودرو رنو کپچر را با قیمتی نهایی 105 میلیون تومانی عرضه کرده بود، ولی حالا بدون اشاره به قیمت نهایی خودرو، مبلغ پیش پرداخت 55 میلیون تومانی را در نظر گرفته که به هنگام ثبت نام از مشتری دریافت می‌شود تا در تیرماه و یا مرداد ماه سال آینده خودروی سفارش داده شده را به مشتریان تحویل دهد و مبلغ مابه التفاوت آن را پس از صدور دعوتنامه از مشتری دریافت کند. علاوه بر این‌، سود مشارکت به صورت سالانه حدود 18 درصد تعیین شده است.
گفتنی است که ثبت نام این خودرو صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سامانه اینترنتی ikco.iranecar.com امکان پذیر خواهد بود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/20
شهریور 94 کپچر با تحویل فوری ثبت نام کردم بهمن ماه بعد از 5 ماه معطلی گفتن یا سوزوکی ببرین یا پولتونو پس بگیرین...
1395/11/21
دلیل اینم که تو بازار آزاد تحویل فوریش تا 125 میلیون هم خرید و فروش میشه همینه دیگه چون تحویل نمیدن