موضوعات داغ

پرفروش‌ترین خودروهای 1 ماه اول 2017

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بارها و بارها در مقاله‌های مختلف به بررسی زوایای مختلف از برترین خودروهای سال 2015 و یا سال 2016 پرداختیم، ولی حالا وقت آن رسیده که کم کم خودروهای 2017 را مورد بررسی قرار دهیم. عرف کار همیشه این بوده و خواهد بود که تا پایان سال صبر کنیم و ببینیم که چه خودروهایی برترین عنواین را در زمینه‌های مختلف بدست می‌آورند، ولی در این مقاله می‌خواهیم با توجه به گذر تقریبا 1 ماه از آغاز سال 2017 میلادی، 10 خودروی پرفروش بریتانیا در یک ماهه اول سال جاری میلادی را مورد بررسی قرار دهیم که بدون شک تا آخر سال این روند کم و زیاد ادامه خواهد داشت، پس در ادامه با ما همراه باشید تا به ترتیب به بررسی تک تک آن‌ها و مقدار فروششان بپردازیم.
جایگاه دهم
در قدم اول قصد داریم آخرین خودروی لیست پرفروش بازار بریتانیا را مورد بررسی قرار دهیم که در این مورد نام خودروی جدید کیا، یعنی نسل چهارم کیا اسپورتیج دیده می‌شود که در یک ماهه اول سال 2017 میلادی، موفق به فروش 3063 دستگاه خودرو در کل بریتانیا شده است که شامل کشورهای ولز و اسکاتلند هم می‌شود.
جایگاه نهم
پس از نسل چهارم کیا اسپورتیج، برند آلمانی آئودی با خودروی A3 دیده می‌شود که توانسته با فروش تقریبا 3 هزار و 118 دستگاه خودرو در یک ماه نخست سال 2017، جایگاه نهم پرفروش‌ترین خودروی 2017 تا به الان را نصیب خود کند.
جایگاه هشتم
در جایگاه هشتم این جدول نیز خودروی ژاپنی نیسان قشقایی دیده می‌شود که همیشه پای ثابت یکی از پرفروش‌ترین خودروهای بازار اروپاست و حالا هم نام آن دیده می‌شود. گفتنی است که این خودروی شاسی بلند با فروش 3 هزار و 500 دستگاه از ابتدای سال 2017 میلادی تاکنون توانسته خود را در لیست 10تایی‌های پرفروش خودروهای بازار بریتانیا جای دهد.
جایگاه هفتم
جاگاه هفتم نیز متعلق به شرکتی بریتانیایی، ولی تحت امر شرکت خودروسازی آلمانی اوپل، یعنی واکسهال است که موفق شده با فروش 3 هزار و 898 دستگاه خودروی واکسهال کورسا از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، جایگاه هفتم لیست را به نام خود ثبت کند.
جایگاه ششم
جایگاه ششم این لیست هم بار دیگر به خودروهای ژاپنی اختصاص داده شده است. خودروی کراس اوور نیسان جوک که در بازار کشور خودمان هم توسط شرکت "جهان نوین آریا" عرضه می‌شود، موفق شده با فروش 3 هزار و 929 دستگاه از ابتدای سال جاری تا الان خود را در لیست 10 خودروی پرفروش بریتانیا جای دهد.
جایگاه پنجم
پس از قرار گرفتن واکسهال کورسا در جایگاه هفتم، حالا شاهد قرارگیری برادر بزرگ‌تر آن یعنی واکسهال آسترا در جایگاه پنجم لیست پرفروش‌ترین خودروهای 2017 بریتانیا هستیم که در این مورد آمار فروش 4 هزار و 65 دستگاهی از خود به نمایش گذاشته است.
جایگاه چهارم
جایگاه چهارم از پنج خودروی برتر لیست 10تایی‌های فروش در بریتانیا هم به یک خودروی آلمانی یعنی مرسدس بنز C کلاس تعلق می‌گیرد که سال گذشته در جایگاه هشتم یا نهم قرار گرفته بود، ولی حالا با آمار فروش 4 هزار و 230 دستگاه تنها طی حدودا 1 ماه، موفق شده خود را در جایگاه چهارم لیست پیدا کند.
جایگاه سوم
یکی از محصولات کمپانی خودروسازی فورد که مشتریان بسیار زیادی در بازار اروپا بخصوص بریتانیا دارد، قطعا خودروی فورد فوکوس است که با آمار فروش 4 هزار و 796 دستگاهی، یکی از جایگاه های برتر این لیست را از آن خود کرده است.
جایگاه دوم
محبوب‌ترین خودروی فولکس واگن، یعنی خودروی هاچ بک اسپرت فولکس واگن گلف هم در عمل محبوبیت خود را به اثبات رسانده و موفق شده با آمار فروش 5 هزار و 455 دستگاه تنها در عرض 1 ماه، خود را تا جایگاه دوم لیست پرفروش‌ترین خودروهای 2017 بریتانیا بالا بکشد و انتظار می‌رود که تا پایان سال هم این روند چشمگیر ادامه داشته باشد.
جایگاه اول
و اما جایگاه اول. این مقام تنها چیزی است که تمامی شرکت‌های خودروسازی جهان برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. البته این مقام تنها مختص صنعت خودروسازی نبوده و در تمامی رقابت‌ها و مسابقات و حتی اتفاقات روزمره خواهان رسیدن به آن هستیم که حالا در لیست پرفروش‌ترین خودروهای بریتانیا به فورد "فیستا" رسیده است. این خودرو با توجه به آمریکایی بودن، سال گذشته هم توانست با فروش حدود 103 هزار و 945 دستگاه خودرو در بریتانیا، آمار فروش فوق العاده‌ای را به نام خود ثبت کند. حال از ابتدای سال جاری میلادی هم شاهد برتری فورد فیستا در آمار فروش هستیم که تا این لحظه با اختلافی نسبتا زیاد موفق به فروش 8 هزار و 495 دستگاه خودرو شده است که آمار بسیار خوب و حائز اهمیتی به شمار رفته و پیش بینی می شود که آمار فروش سال گذشته بار دیگر، حتی بهتر از سال قبل تکرار شود.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/20
یه سوال نیسان قشقایی چه جوری با 3005 هشتم شده اونقت ائودی A3 با 3118 نهم ؟؟؟
1395/11/21
سینا جان اون ۳۵۰۰ تاست نه ۳۰۰۵ .
1395/11/20
سلام چرا دیگه لینک دانلود گرند تور رو نمیزارید
1395/11/21
پس کو MG ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
تو خود انگلیس هم قشقایی و اسپورتیج را به GS ترجیح میدن!!
کجاس اون دلال ام جی؟؟ اون نریمان(عارف، فربد و...)
1395/11/21
اروپایی ها یقینا کیفیت و گارانتی بسیار عالی کیا رو ترجیح میدن به یکی دو ثانیه شتاب بهتر خودروی ام جی . در لیست پرفروش ترین های چین هم اتفاقا ام جی جایگاه اصلا خوبی نداشت .
1395/11/21
رده های اول همه متعلقه به هاچ بک های عالی و دوست داشتنی که، ما محرومیم از همشون.
انتخاب منم اوپل آسترا و فورد فوکوسه
1396/3/14
مثل اینکه انگلیسی ها هم مثل بقیه دنیا نفهمیدن ام جی چه غولیه !!! این خودرو تو انگلیس و چین فروش خیلی خیلی پایینی داره چه برسه 4 تا کشور دیگه که اجازه ورود داره ... کجا ها بود بجز ایران ؟؟ قنا ؟ بوتان ؟ تانزانیا ؟ کنیا ؟ ... بقیه دنیا چی ؟ اصلا خبر دارن ام جی وجود داره ؟ دلال های ام جی بیان جواب بدن چرا کل دنیا بجز شما 10 نفر نمی فهمن ام جی از همه بهتره .