موضوعات داغ

هیوندای الانترا GT معرفی شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
هیوندای الانترا GT که چند روز پیش شاهد انتشار پیش نمایش آن به همراه اطلاعاتی ضد و نقیض بودیم، حالا به طور رسمی معرفی شد تا خود را برای تولید و عرضه در تابستان سال 2017 آماده کند.
یکی از نکات جالب هیوندای الانترا GT هاچ بک که در معرفی رسمی به آن اشاره شده است، فضای داخل کابین حدودا 2732 لیتری خواهد بود که ممکن است سازمان‌های مربوطه را متقاعد به قرار دادن هیوندای الانترا GT جدید در بین خودروهای هاچ بک سایز بزرگ کند، هرچند در این بین فضای بار 705 لیتری در حالت استاندارد و همچنین فضای بار 1560 لیتری با خواباندن صندلی‌های عقب خواهید داشت.

هیوندای الانترا GT

هیوندای الانترا GT


پیش از این اطلاعات ضد و نقیضی همراه با پیش نمایش هیوندای الانترا GT منتشر شده بود که گفته می‌شد از یک پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر، یا به عبارتی دقیق‌تر از پیشرانه نسخه سدان اسپرت هیوندای الانترا بر روی این محصول استفاده شود که قدرتی 201 اسب بخاری و گشتاوری 264 نیوتن متری در اختیار اتومبیل قرار می‌دهد. گرچه گفته می‌شد پیشرانه‌ای 2 لیتری چهار سیلندر استاندارد هم در بخش مولد قدرتی هیوندای الانترا GT انجام وظیفه خواهد کرد. حال با معرفی رسمی این محصول می‌توان پیشرانه‌های ذکر شده را تایید کرد و در ادامه افزود که پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی به سیستم پاشش مستقیم سوخت مجهز شده و حداکثر قدرتی 162 اسب بخاری تولید و در اختیار ماشین قرار می‌دهد و بعد از آن هم پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر از نوع T-GDI بوده و می‌‌تواند حداکثر قدرت ذکر شده 201 اسب بخاری و گشتاور 264 نیوتن متری را در اختیار ماشین قرار دهد.

هیوندای الانترا GT

هیوندای الانترا GT


برای تبدیل و انتقال قدرت موتور پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی از جعبه دنده‌ای 6 سرعته دستی و یا شش سرعته اتوماتیک استفاده خواهد شد، در حالی که بر روی پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژر تنها جعبه دنده‌ای 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه خواهید داشت.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/23
دوستان این نسخه یا مدل سدان هم دقیقا موتور 201 اسبی داره، آیا به ایران میاد؟؟
1395/11/24
واقعا هيوندا ثابت کرده که در دنياى طراحى و ساخت خودرو بسيار پيشرو و خلاق هست.يادمون باشه اونا بعد از ما خودروساز شدن حالا خريدن محصولات هيوندا براى خيلى از جووناى ما آرزو شده.اى کاش چند تا مدير خودروساز از خارج کشور مياوردن تا فارغ از جنگاى سياسى آقايون وضعيت خودرويى ما رو سر وسامون ميداد .
1396/10/26
این ماشین همون i30 هستش ک در بعضی بازار ها با نام الانترا gt معرفی میشه