موضوعات داغ

در نمایشگاه خودرو تهران با خودروبانک همراه باشید

عکس مطلب اول
در طول سال و در شهرهای مختلف کشور، نمایشگاه‌های مختلف خودرویی وجود دارد و همیشه خودروبانک سعی کرده کرده تا تمامی این رویدادهای خودرویی را پوشش دهد. اما همانطورکه می‌دانید از سه‌شنبه آتی یعنی 26 بهمن‌ماه، نمایشگاه خودرو تهران برپا خواهد شد، نمایشگاهی که از نظر حضور شرکت‌های خودرویی بسیار گسترده خواهد بود و نام شرکت‌هایی دیده می‌شوند که قرار است برای اولین بار در یک نمایشگاه خودرو داخل کشور حاضر باشند. همچنین در کنار این نمایشگاه اتفاقات خودرویی جذابی خواهد افتاد که هر کدام از آنها بسیار با اهمیت هستند.
اما یکی از نکاتی که نمی‌توان از کنار آن به راحتی گذشت، برنامه چند واردکننده بزرگ خودرویی کشور برای رونمایی از محصولات جدیدی است که بعضی از آن‌ها می‌توانند معادلات کنونی بازار را به هم بزنند و به نظر می‌رسد به زودی شاهد خودروهای جدید در رنج‌های مختلف قیمتی خواهیم بود.
با توجه به اهمیت این رویداد بزرگ خودرویی کشور، خودروبانک به همراه وبسایت معتبر آپارات قرار است پوشش گسترده‌ای را در این نمایشگاه داشته باشد و روزانه فیلم‌ها و خبرهای مختلفی را روی این دو سایت برای شما منتشر کند تا لحظه به لحظه از جدیدترین اخبار نمایشگاه خودرو تهران با خبر باشید. پس با خودروبانک همراه باشید.


نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/25
با سلام خدمت شما خودرو بانکی های عزیز
لطفا در مورد خودرو سایک موتور ام جی پارس rx5 مطلبی مرتبط درج نمائید. با تشکر
1395/11/25
سلام من قصد داشتم یکی از نویسنده های خودرو بانک شوم می خواستم بدونم می تونم با تهیه گزارش از نمایشگاه خودرو تهران می تونم نویسنده بشم ؟؟ خواهشا جواب بدید
1395/11/25
بسیاااار ممنون
بخاطر مشغله شدید کاری اخر سال نمیتونم برم نمایشگاه ،با اینکه عاشق همچین نمایشگاهیم ،ولی با لطف شما دوستان خودرو بانکی میتونم در جریان نمایشگاه قرار بگیرم
سپاس